De 200,- euro kortingsactie voor 3 jaar - korting per jaar? | Eneco Community
beantwoord

De 200,- euro kortingsactie voor 3 jaar - korting per jaar?

Beste,
Wordt de lopende actie van €200,- korting gegeven voor elk jaar, lopende over 3 jaar of eenmalig gegeven? Dus omgerekend €66,- per jaar.

Er loopt namelijk ook een andere actie met €200,- voor een 1 jarig contract.

Ik hoop dat jullie hier wat van af weten.

Mvrg,
icon

Beste antwoord door Rodney 11 december 2018, 10:24

Hi @Batman,

Bedankt voor jouw bericht, begrijpelijk dat je om opheldering vraagt. Er is momenteel niet slechts één actie waarbij er korting wordt geboden maar de mogelijkheden zijn altijd verschillend en daarbij per kanaal anders.

In de regel geldt dat een korting eenmalig per contract geldt en op de eerstvolgende jaarnota ná het sluiten van de overeenkomst wordt uitgekeerd.

Net zoals dat de actie uit de link in je tweede bericht ook eenmalig verrekend wordt.

Voor meer vragen over ons aanbod en de verschillende opties raad ik je aan te schakelen met één van onze adviseurs. Mijn collega's zijn bereikbaar 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Bekijk origineel

5 Reacties

Moet hier niet bij vermeld worden dat het een overstapbonus is.........
En heb je een link van die actie??
De overstapbonus geldt nu ook voor verlengers.
https://www.energie-aanbiedingen.com/energie-aanbieding/eneco/garantieprijs-cashback/
Reputatie 5
Badge +3
Hi @Batman,

Bedankt voor jouw bericht, begrijpelijk dat je om opheldering vraagt. Er is momenteel niet slechts één actie waarbij er korting wordt geboden maar de mogelijkheden zijn altijd verschillend en daarbij per kanaal anders.

In de regel geldt dat een korting eenmalig per contract geldt en op de eerstvolgende jaarnota ná het sluiten van de overeenkomst wordt uitgekeerd.

Net zoals dat de actie uit de link in je tweede bericht ook eenmalig verrekend wordt.

Voor meer vragen over ons aanbod en de verschillende opties raad ik je aan te schakelen met één van onze adviseurs. Mijn collega's zijn bereikbaar 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Reputatie 7
Badge +7
@Batman Dank voor de link!
Reputatie 7
Badge +7
Actie met €200,- voor een 1 jarig contract.
Ik durf wel weer een jaartje te verlengen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen