Contractverlenging telefonisch niet mogelijk | Eneco Community
beantwoord

Contractverlenging telefonisch niet mogelijk

• 23 mei 2019
  • 4 reacties
  • 363 Bekeken

Badge
Vanmiddag telefonisch contact gehad met de klantenservice over een verlenging van mijn energiecontract. Mijn huidige contract loopt juli 2019 af. Op mijn verzoek gevraagd naar een nieuw voorstel voor 3 jaar.
Dit blijkt nogal een moeilijke vraag te zijn. Mevrouw wilde mij weer voor 3 jaar verlengen zonder tarieven te noemen. Op mijn opmerking dat ik eerst tarieven wil horen/zien, moest dit nagevraagd worden bij een collega. Vervolgens gaf ik aan dat ik ook zonnepanelen heb. Toen werd het verhaal helemaal moeilijk en kwam ik weer in de wacht. Uit frustratie uiteindelijk de verbinding maar verbroken. Terug gebeld wordt ik ook niet.
Nu is dit forum dus mijn laatste hoop, anders ben ik genoodzaakt een andere partij te benaderen.
Is er een Eneco medewerker die mij verder kan helpen?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 23 mei 2019, 16:08

Dag @T.C. Slinger,

Fijn dat je ons een tweede kans geeft!

Het is niet gebruikelijk, maar gezien de situatie maak ik graag een uitzondering. Ik haak daarbij een ervaren collega aan die contact met jou opneemt om de gewenste verlenging door te nemen.

Op welke dagen en tijden ben jij hiervoor het beste te bereiken? Dan houden wij hier rekening mee.

Groet, Denise
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @T.C. Slinger,

Fijn dat je ons een tweede kans geeft!

Het is niet gebruikelijk, maar gezien de situatie maak ik graag een uitzondering. Ik haak daarbij een ervaren collega aan die contact met jou opneemt om de gewenste verlenging door te nemen.

Op welke dagen en tijden ben jij hiervoor het beste te bereiken? Dan houden wij hier rekening mee.

Groet, Denise
Badge
Bedankt voor je reactie Denise.
Vrijdag ben ik bereikbaar na 13:00
A.s. maandag ben ik bereikbaar van 08:00 tot 16:00
Ik wacht het af.
Reputatie 5
Badge +5
@T.C. Slinger bedankt voor je snelle reponse en instemming op de tweede kans! Jouw voorkeur ga ik doorgeven. Ben je nog altijd bereikbaar op het 06-nummer welke eindigt op 798?
Badge
@Erica , nummer klopt.
Alvast bedankt.

Reageer