vraag

Contractverlenging....hoe dan??

Beste allemaal, en hopelijk een mod. die meeleest en iets kan betekenen. Volgens mij ben ik al enige tijd vrij om te gaan en staan waar ik wil voor wat betreft de energie en ik vraag mij af:

1. waarom ik nooit een aanbod van Eneco heb gezien
2. wat hun 'offer I cannot refuse' nu is 🙂
3. waarom, als je op de website kijkt, krijg je alleen de kans om op werkdagen te bellen. Lieve Eneco, er zijn nog meer mensen die fulltime werken. Bovendien wil ik een aanbod per definitie via mail ontvangen, om achteraf gezeur en wellus/nietus te voorkomen.

Hopelijk kan iemand mij helpen, of beter nog, voorzien van een goed aanbod.

Groetjes en alvast bedankt
Raymond Pijpers

2 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag @R. Ppijpers,

Welkom op de Eneco community! Goeie vragen, ik geef er graag antwoord op:

1. Loopt je contract af, dan verlengen wij deze automatisch voor een contract met onbepaalde tijd om afsluiting te voorkomen. Wij benaderen niet alle klanten actief met een aanbod. Niet iedere klant zit hier namelijk op te wachten.
2. Dat betekent niet dat er geen aanbiedingen zijn, genoeg zelfs! Ik zorg ervoor dat je zo snel mogelijk een goed aanbod van ontvangt per e-mail.
3. Wij zijn telefonisch alleen op werkdagen bereikbaar, maar je kan ons via Facebook, Twitter, WhatsApp en de Mijn Eneco app ook bereiken in de avonduren tot 21:00 en in het weekend van 10:00 tot 16:00. Scheelt je ook nog eens belkosten!

Ben je hiermee verder geholpen?

Groet, Denise
Hoi Denise,

Precies wat ik zocht, iemand die mij wat aantrekkelijks gaat mailen.

Alvast bedankt, kannie wachtuh!

Raymond

Reageer