Contractverlenging | Eneco Community
vraag

Contractverlenging

• 23 april 2015
  • 2 reacties
  • 492 Bekeken

Goedemorgen,

01.07.15 loopt mijn 3-jarig contract af. Nu ben ik zeer tevreden over Eneco en zie ik geen reden om over te stappen. Echter zie ik wel bij veel leveranciers mooie welkomstpremies en/of cadeaus.(Ipad e.d)

Nu kan ik geen TOON ontvangen omdat ik gebruik maak van stadverwarming.

Wat kunnen jullie hierin voor mij betekenen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

2 Reacties

Gelukkig doet Eneco v.w.b. bv een iPad niet mee aan die grappen.
Heb je bij Oxxio gezien (waar de aktie sinds maart 2015 overigens is afgelopen) hoe je die iPad betaald, want ook Oxxion is geen Sinterklaas, namelijk via een gigantisch hoog vastrechtbedrag......

Eneco heeft de mogelijkheid om Toon gratis of alleen monteurskosten betalen mogelijkheid.
Kijk eens op deze site:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/wat-kost-het/
Reputatie 4
Badge
Beste Youyou,

Hartelijk welkom op onze Community en goed dat je hier je wensen kenbaar maakt. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en het liefst gewoon klant bij ons blijft. Voor een iPad ben je hier inderdaad niet aan het juiste adres, wel hechten we veel waarden aan een duurzame relatie met onze klanten. Vandaar bijvoorbeeld ook Toon. Wist je bijvoorbeeld al dat Toon nu ook bij veel warmteklanten (nog niet allemaal helaas) beschikbaar is? Vind je het anders een goed idee als we je in de loop van volgende week even bellen om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn? Ik verneem het graag van je.

Groet Martijn

Reageer