contracttype/looptijd vinden | Eneco Community
beantwoord

contracttype/looptijd vinden

• 31 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 322 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Waar kan ik vinden welk contracttype (vast/variabel) ik heb en wat hiervan de looptijd is? Kan dit namelijk op de jaarnota niet achterhalen.

gr wendy
icon

Beste antwoord door Mike 3 november 2014, 11:58

Hallo Wendy,

Hartelijk welkom op het Eneco Forum! Het huidige contract loopt tot 1 januari 2015. Tegen die tijd ontvang je van Eneco een leuk en nieuw aanbod. Het is overigens een vast contract met variabele tarieven. Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het gerust weten.

Groet,
Mike
Bekijk origineel

8 Reacties

Hoi Wendy,

Je hebt wel of je hebt geen contract.
Als er op je nota variabel staat dan heb je geen contract en ieder moment kan je over stappen.
Heb je overigens ook nog op Mijn Eneco gekeken bij Mijn Producten?
Hoi Brandje,

Bedankt voor je reactie.

Mijn oude leverancier (DONG) is dit jaar overgegaan in Eneco, waarbij ook de namen van de contracten zijn aangepast. Wat leidt tot een beetje verwarring.

Op mijn nota wordt nergens "variabel" genoemd en op Mijn Eneco staan alleen de afgenomen contracten zonder enige extra info. Dus ik ga er dan maar vanuit dat m'n contract nog in de "vaste" fase zit.

zal maandag wel even met eneco bellen, hopenlijk kunnen ze daar meer duidelijkheid geven.
Als er nergens variabel staat, dan kan je er vanuit gaan dat je (nog) een vast contract hebt.
Inderdaad Dong is overgenomen met alle rechten en plichten door Eneco.
Je kan bellen, maar ik persoonlijk zou dat niet nodig vinden omdat het een 0900 nr is.
Is ook niet nodig, want nu je dit topic bent gestart zal een moderator maandag in dit topic je vraag echt wel beantwoorden.
Ik zou zeggen, wacht as maandag even af!

Prettig weekend!
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Wendy,

Hartelijk welkom op het Eneco Forum! Het huidige contract loopt tot 1 januari 2015. Tegen die tijd ontvang je van Eneco een leuk en nieuw aanbod. Het is overigens een vast contract met variabele tarieven. Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het gerust weten.

Groet,
Mike
Hallo Mike,

Ik kom toch nog even terug op je reactie van ruim een maand geleden. Heb nog geen nieuw aanbod ontvangen en ook op mailtjes (met de vraag wanneer ik dit ga krijgen) ontvang ik alleen een ontvangstbevestiging maar geen antwoord.

Het jaar loopt langzaam ten einde en ik zou toch graag willen weten wat ik voor volgend jaar kan verwachten.

Enig idee hoe ik toch nog voor 1 januari inzicht kan krijgen in de tarieven voor 2015?

Groeten,

Wendy
Hoi Wendy,

Aangezien ik daar ook benieuwd naar was, heb ik dezelfde vraag ongeveer 1 week geleden gesteld.
Er was nog niets bekend; wanneer dan wel; ongeveer een week voor 31-12.
Dus zal van de week de tarieven bekend zijn.
Hoi Brandje,

ik ben inmiddels gebeld door iemand van de klantenservice. Een nieuw aanbod wordt me vandaag nog per mail toegestuurd. Hopelijk hoor jij ook snel iets meer.

Gr. wendy
Het zal nog wel even duren, want Martijn meldde in een ander topic dat de prijzen pas enkele dagen voor 1 januari 2015 bekend worden gemaakt.
Ik wil juist eerst die nieuwe algemene prijzen weten, omdat er verlagingen werden aangekondigd en dan misschien; misschien.......een jaar contract nemen.
Maar het blijft lastig, immers op 1 juli 2015 zouden de gasprijzen weer kunnen dalen...............

Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer