Contractduur en opzegtermijn | Eneco Community
beantwoord

Contractduur en opzegtermijn

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Beste Eneco,ik kan mijn nota's niet goed zien sinds vanmiddag.
Ik wilde kijken of daar mijn contractduur opstaat en of daar een eventuele opzegtermijn aan vast zit?

Hopelijk u voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 30 oktober 2014, 11:15

Hoi Davadox,

Welkom op ons forum en goed dat je je vraag hier stelt. Er is inderdaad een aantal storingen waardoor niet alles naar behoren werkt, mijn excuses hiervoor. Om toch alvast je vraag te beantwoorden: je hebt momenteel variabele overeenkomsten, dus die hebben geen bepaalde looptijd. Maak ik uit je bericht op dat je je aan het oriënteren bent op de energiemarkt? Helemaal je goed recht uiteraard, maar als je wilt horen wat de mogelijkheden bij Eneco zijn om je tarieven vast te zetten, verneem ik dat graag van je.

Groet Martijn
Bekijk origineel

6 Reacties

Op de nota's zul je geen info daarover vinden.
Heb je gekeken bij de producten die je afneemt van Eneco?
Reputatie 6
Badge +1
Beste Eneco,ik kan mijn nota's niet goed zien sinds vanmiddag.
Ik wilde kijken of daar mijn contractduur opstaat en of daar een eventuele opzegtermijn aan vast zit?

Hopelijk u voldoende geïnformeerd te hebben.

Groetjes

Er is op dit moment een storing gaande. Misschien dat je het over een dag nogmaals moet proberen en het dan wel lukt.
Reputatie 4
Badge
Hoi Davadox,

Welkom op ons forum en goed dat je je vraag hier stelt. Er is inderdaad een aantal storingen waardoor niet alles naar behoren werkt, mijn excuses hiervoor. Om toch alvast je vraag te beantwoorden: je hebt momenteel variabele overeenkomsten, dus die hebben geen bepaalde looptijd. Maak ik uit je bericht op dat je je aan het oriënteren bent op de energiemarkt? Helemaal je goed recht uiteraard, maar als je wilt horen wat de mogelijkheden bij Eneco zijn om je tarieven vast te zetten, verneem ik dat graag van je.

Groet Martijn
Hoi Martijn,tis weer het einde van het jaar en net de meterstanden opgenomen en dan is het voor mij inderdaad weer tijd om eens te kijken naar andere leveranciers.
Niet dat ik ontevreden ben bij jullie maar als ik zie wat ik bij andere aanbieders kan besparen is de keuze niet zo moeilijk.
Uiteraard ben ik wel benieuwd hoe je dit wil gaan compenseren.

Groetjes Danny
Reputatie 4
Badge
Beste Davadox,

Oriënteren staat je helemaal vrij, maar we kijken uiteraard graag samen met jou naar de mogelijkheden. We verliezen immers niet graag een tevreden klant. Ik heb mijn collega verzocht contact met je op te nemen. Zij gaat je dus benaderen met een voorstel. Ik hoop dat ons aanbod je uiteindelijk over de streep gaat trekken. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Fijn weekend alvast.

Groet Martijn
Prima,ik heb inmiddels al iemand gesproken van Eneco en die zou mij een passend voorstel doen.
Bedankt voor de moeite en fijn weekend.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen