Contractbeeindiging | Eneco Community
beantwoord

Contractbeeindiging

In verband met verkoop van mijn woning heb ik per 8 maart mijn contract van 1 jaar opgezegd. Ik heb dit telefonisch gedaan. Krijg ik nog op enigerlei wijze een bevestiging van deze opzegging? tot op heden heb ik helemaal niets vernomen.
icon

Beste antwoord door Erica 30 januari 2019, 14:58

@G. Speksnijder jouw contract is, zoals verzocht telefonisch, klaargezet om afgemeld te worden per 8 maart. Hiervan wordt geen aparte bevestiging verstuurd. De afmelddatum ligt in de toekomst en daarom is er radiostilte tot kort voor deze datum. We gaan je vragen om meterstanden door te geven zodat we je de eindnota kunnen sturen binnen 6 weken na stopzetting.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +4
@G. Speksnijder jouw contract is, zoals verzocht telefonisch, klaargezet om afgemeld te worden per 8 maart. Hiervan wordt geen aparte bevestiging verstuurd. De afmelddatum ligt in de toekomst en daarom is er radiostilte tot kort voor deze datum. We gaan je vragen om meterstanden door te geven zodat we je de eindnota kunnen sturen binnen 6 weken na stopzetting.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen