Contract verlopen | Eneco Community
vraag

Contract verlopen

Reputatie 1
Badge +4
Al verschillende keren aangegeven dat Eneco over de brug mag komen met een nieuw cotract en nog steeds geen enkele reactie. Willen ze dat ik overstap naar Oxxio bijvoorbeeld, na 47 jaar?

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Wat bedoel je met 'over de brug komen'? Hebben ze geen contract aangeboden (dat lijkt me stug, zitten ze bovenop)? Of is het niet naar wens?
Prijzen liggen momenteel erg hoog dus als je nu moet vernieuwen qua contract is het overal duur.
Reputatie 1
Badge +4
Helemaal niets van gemerkt helaas.
Reputatie 5
Badge +3
Niks ondernomen zelf anders dan hier een vraag stellen?
Reputatie 1
Badge +4
Ook.
Reputatie 1
Badge +4
Zitten er helemaal niet bovenop!
Reputatie 5
Badge +3
Sorry maar ik ben je kwijt. Als je niet antwoord op de vragen die ik je stel dan kan niemand hier je helpen
Reputatie 7
Badge +8
Heb je gekeken in je Mijn Eneco omgeving? Kan zijn dat daar wel een verlengingsaanbod staat.
Kijk als je echt zeker wilt zijn van een nieuw contract, zeker met de verhoging kale energieprijzen per 1-1-19, is het van belang niet te afwachtend te zijn.
Dus gewoon bellen!
En anders, tja dan wordt het gewoon overstappen met misschien nog een leuke bonus??
Reputatie 1
Badge +4
Ik zou worden teruggebeld, hebben ze mij beloofd een week geleden en die 5 dagen zijn om, dussss
Dussss; wachten op een reactie uiteraard van een moderator.....😯
Nou die kan niets voor je regelen en gaat eventueel op jouw verzoek weer vragen aan een collega jou te bellen en intussen gaan de hogere prijzen in............; dat bedoelde ik met afwachtende houding.
Dussss, neem het heft in eigen handen en bel!
Er wordt helaas wel meer hier beloofd terug te bellen en helaas het gebeurt gewoon (soms) niet. En de tijd dringt, zoals ik eerder bedoelde.
Reputatie 5
Badge +3
Je moet jezelf de vraag stellen wil je wel klant blijven bij een bedrijf die je niet terugbeld.
Genoeg andere leveranciers. Snap niet dat je het nog probeerd 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Weet wel dat OXXIO een gunstig aanbod heeft gedaan.
Reputatie 1
Badge +4
Ze zullen toch in actie moeten komen om klanten te houden en hen niet opzadelen met telefoonkosten.
Vandaar dat ik eerder meldde dat een moderator kan vragen om je te bellen en dat scheelt uiteraard telefoonkosten😋

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen