Contract verlengsingsperikelen | Eneco Community
vraag

Contract verlengsingsperikelen

• 21 november 2017
  • 28 reacties
  • 1125 Bekeken

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@JeSc,

Dank voor de update! Onze bereikbaarheid is vanwege de eindejaarsdrukte momenteel niet bepaald zoals je deze mag verwachten. Ik zie inderdaad dat je vorige week contact hebt gehad en ik heb de betreffende collega geseind dit alsnog verder met je op te pakken.

Al onze medewerkers werken met man en macht alle contractperikelen tot een goed eind te brengen. Hopelijk is er voor jou nu spoedig sprake van witte rook! 😉 Ondanks de ingediende terugbelverzoeken blijft bij een langere wachttijd hierop dan gewenst het advies staan om eventueel zelf nogmaals contact op te nemen met onze adviseurs via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).
Badge +1
@Rodney dank voor je reactie, maar kost het echt 8 dagen om mij de tarieven voor elektriciteit en gas te mailen? Het ging niet eens om een contract, maar om 3 getallen. Ik ben akkoord gegaan met een mail, juist omdat het zo druk bij jullie is.
Reputatie 7
Badge +5
@JeSC

Als wij jou de mail eerder hadden kunnen toesturen, hadden we dit zeker gedaan. Zoals mijn collega Rodney al aangeeft werken we momenteel met man en macht om alle verzoeken, mails en telefoontjes af te handelen.

Groet, Denise

Reageer