Contract verlenging | Eneco Community
beantwoord

Contract verlenging

Goedemiddag,

Ik heb een mail van Eneco gehad met de mededeling dat mijn contract per 1-1-2015 verloopt. Dat klopt mijns inziens niet, aangezien ik per okt 2011 klant ben. Tussendoor nooit overgestapt. Nu probeer ik het te zoeken in Mijn eneco maar daar kan ik het ook niet vinden. Wat is er nu gebeurd? Wat moet ik nu doen?

Groetjes Cindy
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 2 januari 2015, 14:05

Hoi Maanvlinder,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en je vaste overeenkomst liep inderdaad tot 01-01-2015. De ingangsdatum was 14-10-2011. Dat betekent nu overigens niet dat je zonder contract zit hoor, alleen is dat overgegaan naar een variabele overeenkomst. Als je je contract wil verlengen kan dat eenvoudig via Mijn Eneco. Als je liever gebeld wilt worden, is dat ook geen probleem uiteraard, laat het dan even weten.

Groet Martijn
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Maanvlinder,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het even nagekeken en je vaste overeenkomst liep inderdaad tot 01-01-2015. De ingangsdatum was 14-10-2011. Dat betekent nu overigens niet dat je zonder contract zit hoor, alleen is dat overgegaan naar een variabele overeenkomst. Als je je contract wil verlengen kan dat eenvoudig via Mijn Eneco. Als je liever gebeld wilt worden, is dat ook geen probleem uiteraard, laat het dan even weten.

Groet Martijn
Bedankt voor je reactie Martijn.
Dus het houdt in dat ik nu over kan stappen wanneer en naar waar ik wil? Geldt dat nu ook de aanbieding van Toon voor mij?

Mvg
Reputatie 4
Badge
Hoi maanvlinder,

Dat betekent het inderdaad, al hopen we natuurlijk dat je gewoon klant blijft bij Eneco. Ook jij komt uiteraard in aanmerking voor Toon. Wil je anders begin volgende week gebeld worden door ons met een voorstel?

Groet Martijn
Hoi Martijn,

Gisteren kon ik niet op het forum komen, vandaar nu pas mijn reactie.
Ja dat wil ik graag!
Ik hoor graag van jullie, moet ik een pb sturen met mijn telefoonnummer?

Mvg Cindy
Reputatie 4
Badge
Hoi Maanvlinder,

Bedankt voor je reactie. We hebben je gegevens hoor, ik ga ervoor zorgen dat je in de loop van deze week gebeld wordt. Ik reken erop dat we je kunnen overtuigen met een mooi voorstel.

Groet Martijn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen