Contract verlenging | Eneco Community
vraag

Contract verlenging

Goeiedag, ik heb afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad omtrent eventuele verlenging van huidig meerjaring contract.
telefonisch een aanbod gekregen wat niet heel interessant was, verlenging van 3 jaar inc toon en/of ketelonderhoud maar aangezien ik geen toon nodig heb en voor ketelonderhoud ook al een contract heb, heb ik gevraagd of er geen cash back mogelijk is (iets wat bij concurrenten kan oplopen tot ruim eu200 of meer.
Als aanbod kreeg ik een eenmalige cashback van eu50 !
Iets waar bij mij als trouwe klant die al heel wat Jaren meerjarige contracten heeft afgesloten weinig tot geen waardering uitspreekt.
Ik wilde het toch nog wel even kunnen teruglezen en heb gevraagd of ik het aanbod per email kon krijgen, echter is die mail nog steeds niet aangekomen….
Ik weet niet of Eneco haar vaste klanten graag ziet overstappen maar als dat zo is zijn ze zo iig op de goede weg.
is er iemand die soortgelijke ervaringen heeft ?
mvg Marc

2 Reacties

Je geeft eigenlijk zelf al het antwoord, als je bij concurrenten iig €200 als bonus kan krijgen, dan is het simpel toch?
Reputatie 2
Badge
@M.Hooft

Of bij Eneco www.energie-aanbiedingen.com/energie-aanbieding/eneco/garantieprijs-cashback opnieuw een contract afsluiten en een premie van 200,= euro krijgen.

Uit je verhaal weet ik niet of je een opzegbaar contract. Zo ja, dan is het een fluitje van een cent.

Van de week heb ik deze aanbieding ingevuld en gisteren het contract digitaal ontvangen. Naast de premie van 200,= euro zijn ook de leveringstarieven van stroom en gas ongeveer 5% lager (in vergelijk met de nieuwe tarieven 2019 uit de brief van Eneco van 1 december j.l.)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen