vraag

Contract verlenging

Goedendag.

Mijn contract loopt binnenkort af en heb hier al contact over gehad met jullie telefonisch.

Echter konden we daar niet uit komen voor een verlenging. Er werd een aanbod gedaan wat nergens op sloeg en dan vroeg ik over acties of kortingen werd er gezegt dat andere lokkertjes gebruiken en hij niks kon gaan aanbieden.

Nou lijkt me de nieuwe Toon 2 wel leuk maar kreeg daar geen optie voor.

En hierna wilden ze nog even een c.v. ketel onderhouds contract aansmeren ?
Hiervoor had ik toch niet gebeld ?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en zo niet gaan we gewoon opzoek naar meer support ergens anders

Mvg

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Cavin wrote:

Goedendag.

Mijn contract loopt binnenkort af en heb hier al contact over gehad met jullie telefonisch.

Echter konden we daar niet uit komen voor een verlenging. Er werd een aanbod gedaan wat nergens op sloeg en dan vroeg ik over acties of kortingen werd er gezegt dat andere lokkertjes gebruiken en hij niks kon gaan aanbieden.

Nou lijkt me de nieuwe Toon 2 wel leuk maar kreeg daar geen optie voor.

En hierna wilden ze nog even een c.v. ketel onderhouds contract aansmeren ?
Hiervoor had ik toch niet gebeld ?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en zo niet gaan we gewoon opzoek naar meer support ergens anders

Mvg

Hoi Cavin,

Welkom op de Community! Wat jammer om te lezen dat we je niet ander aanbod kunnen aanbieden die wel bij je in de smaak valt. Vind je het een goed idee als ik je opnieuw laat terugbellen om te kijken of we echt niets anders kunnen aanbieden?

Groet, Audrey
Goedendag.

Kan dat niet via mail contact ?
Ik ben overdag niet bereikbaar of is daar een andere mogelijkheid voor ?

Mvg
Vreend om te lezen dat je geen optie voor een Toon2 kreeg. Want als je bv een 4 jarig contract neemt, dan kan je die gratis krijgen incl installatie.
Reputatie 4
Badge +3
@Cavin ,

Bedankt voor jouw reactie. Ook een aanbod per e-mail is zeker een optie. Ik heb onze adviseurs verzocht jou langs deze weg te benaderen.

Hopelijk rolt er wat moois uit!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen