Contract verlengen/technische storing | Eneco Community
vraag

Contract verlengen/technische storing

• 28 oktober 2015
  • 34 reacties
  • 1258 Bekeken

Ik moet mijn contract verlengen en wil dat via het web regelen, maar dat werkt van geen kant ('technische storing'). Wanneer is die storing (gister ook al) verholpen?

34 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@A. Schrauwers,

Leuk dat je je contract wilt verlengen! Alleen zou het inderdaad wel handig zijn als de website werkt.
We regelen het anders, want ik zorg dat je gebeld wordt zodat wij het voor je kunnen regelen. Ook geef ik door dat de site niet werkt. Sorry voor het ongemak! Maar je hoort van ons.
Ik kan verlengen (maar ook een datum om te verlengen) helemaal niet vinden. Wie helpt mij.
PS, als ik iets wil veranderen binnen MIJN ENECO heb ik ALTIJD wind tegen!
Ik kan verlengen (maar ook een datum om te verlengen) helemaal niet vinden. Wie helpt mij.

Van het verlengen van een contract op de site van Eneco bij Mijn Eneco heb ik nog nooit gehoord.
Er zal altijd contact met een medewerker gelegd moeten worden.
Als je even wacht zal straks een moderator reageren, die kan zorgen dat er actie genomen wordt.
Reputatie 7
Badge +6
@U.W. Wesselink,

Jouw contract is al afgelopen per 01-10-2015. Vandaar dat je geen datum ziet o.i.d. Als je wilt dan zorg ik ook dat jij gebeld wordt voor een nieuw aanbod.
Ik verneem het graag!
@A. Schrauwers,

Leuk dat je je contract wilt verlengen! Alleen zou het inderdaad wel handig zijn als de website werkt.
We regelen het anders, want ik zorg dat je gebeld wordt zodat wij het voor je kunnen regelen. Ook geef ik door dat de site niet werkt. Sorry voor het ongemak! Maar je hoort van ons.

Ik heb ook een mail gehad om mijn contract te verlengen, maar als ik op de link voor een aanbod klik kom ik op een pagina die niets weergeeft, gewoon niet werkt dus. Kan dit verholpen worden?
Reputatie 7
Badge +6
@Nijdam,

Is het nu wel zo dat je op de juiste pagina uit komt als je op de link klikt? In een ander topic had je het over een 3 of 4 jarig contract wat je kon kiezen, vandaar mijn vraag.
Ook ik wil mijn contract verlengen. Dat is echter niet mogelijk in mijn account. Graag word ik ook gebeld zodat we dit kunnen afhandelen
Reputatie 7
Badge +6
@M. van Assenberg Eijsden,

Dat is fijn om te vernemen! We hebben je e-mail gezien met hetzelfde verzoek en hebben geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Dat is helaas niet gelukt. We hebben je er een mail over verstuurd om ons terug te bellen wanneer het schikt. Je kunt het beste bellen op 0800-0062. Dan bespreken we het graag verder.
@Nijdam,

Is het nu wel zo dat je op de juiste pagina uit komt als je op de link klikt? In een ander topic had je het over een 3 of 4 jarig contract wat je kon kiezen, vandaar mijn vraag.

Ik heb een mail gekregen om mijn een jarig contract te verlengen met een link en die werkt wel.
Contract verlengen via mijn unieke code.......jaja....blijkbaar ben ik niet de enige bij wie dit niet lukt!
Dan maar niet verlengen....ook mogelijkheid behouden over te kunnen stappen!
Eneco; zorg voor een gedegen website!
Reputatie 5
Badge +3
Hallo A.I. Schooren,

Lastig natuurlijk dat er momenteel problemen zijn met de link. Excuses voor dit ongemak.
We doen je graag alsnog een persoonlijk aanbod.

Vind je het goed als we hierover telefonisch contact met je opnemen?

Je kunt ons zelf ook evt bellen via 0800-0072 (gratis) zodat we het aanbod vrijblijvend met je kunnen doornemen.

Ik hoor het graag!

Groet, Kelly
Heb mail gestuurd met verzoek om aanbod voor verlenging (wil per mail een aanbod), zou binnen twee werkdagen antwoord krijgen. Is niet gebeurd. Ga nu maar andere aanbieders proberen.
Heb mail gestuurd met verzoek om aanbod voor verlenging (wil per mail een aanbod), zou binnen twee werkdagen antwoord krijgen. Is niet gebeurd. Ga nu maar andere aanbieders proberen.

Een aanbod per Email zal je ook niet krijgen.
Je zal als antwoord krijgen dat je het eerder bedoelde gratis nr 0800-0072 kan bellen voor telefonisch overleg.
Uiteraard kan je je ook door Eneco laten bellen.
Jammer dan.
Jammer dan.

Precies!
Het is niet anders!
Dan wordt het Oxxio.
Dan wordt het Oxxio.

Je hebt helemaal gelijk!
Suc6 daar!
Reputatie 7
Badge +8
Dan wordt het Oxxio.

Succes daar.. Uit ervaringen om mij heen, kom je daar ook van een koude kermis thuis.. 😉
Het is niet anders, overal is wat.
Het is niet anders, overal is wat.

Nou dan ga je daar een jaartje "zitten" en dan kijk je weer eens om je heen en misschien kom je wel weer terug bij Eneco.
Ik denk namelijk ook dat je bij Oxxio spijt krijgt!
Reputatie 5
Badge +3
Hai @Johan K.,

Mooi om te lezen dat je overweegt bij ons te verlengen. Ik heb jouw wens opnieuw kenbaar gemaakt aan mij collega's en gevraagd dat zij jou per e-mail een aanbod doen. De reactie is waarschijnlijk vertraagd van onze kant omdat jouw mail op de zakelijke afdeling terecht is gekomen. Maar nu weten we ook bij particulier dat je interesse hebt. ;-)

Groet,

Rodney
Ik wil wel mijn contract verlengen, maar op de site mijn eneco gaat dat niet lukken. Voor 1 juli misschien kan iemand helpen.
gr. jaap
Ook ik wil graag mijn contract verlengen wat 1 juli afloopt voor een nieuw contract met vaste lage prijs over een langere periode.
Ik heb nog geen mail gekregen met een persoonlijke code (alle correspondentievoorkeuren staan op e-mail...) en ook geen brief. Via mijn Eneco kan ik geen link vinden om te verlengen of een nieuw contract af te sluiten. En ik heb door de week geen tijd (en vaak niet de mogelijkheid) om telefonisch dat te gaan zitten regelen (onderweg, aan boord,,,,) Op zaterdag niemand bereikbaar,,,, SLECHT. gr Paul
Reputatie 7
Badge +6
Beste J. Polak & P. de Roock,

Beiden welkom op de community. Vreemd dat jullie nog geen aanbod hebben gehad van ons, ik maak dat graag in orde voor jullie. Willen jullie gebeld worden of ontvangen jullie het liefst een aanbod per mail?

Groet,

Folkert

Reageer