Contract verlengen/technische storing | Eneco Community
vraag

Contract verlengen/technische storing

• 28 oktober 2015
  • 34 reacties
  • 1228 Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

Ook ik wil graag mijn contract verlengen wat 1 juli afloopt voor een nieuw contract met vaste lage prijs over een langere periode.

m.vr.gr. Dick
Reputatie 7
Badge +6
Beste D. van Dee,

Welkom op de community! Vind je het goed wanneer we telefonisch contact met je opnemen hierover?

Groet,

Folkert
Beste Folkert,
Als het mogelijk is heb ik het liever via e-mail want ik ben niet altijd telefonisch bereikbaar.

m.vr.gr.
Dick
Beste J. Polak & P. de Roock,

Beiden welkom op de community. Vreemd dat jullie nog geen aanbod hebben gehad van ons, ik maak dat graag in orde voor jullie. Willen jullie gebeld worden of ontvangen jullie het liefst een aanbod per mail?

Groet,

Folkert

Doe maar per mail.
gr. jaap
per mail a.u.b.

gr. Dick
Beste J. Polak & P. de Roock,

Beiden welkom op de community. Vreemd dat jullie nog geen aanbod hebben gehad van ons, ik maak dat graag in orde voor jullie. Willen jullie gebeld worden of ontvangen jullie het liefst een aanbod per mail?

Groet,

Folkert

Beste Folkert, alvast bedankt voor je antwoord. Bij mijn voorkeuren komt automatisch naar voren dat ik alles (zoveel mogelijk) per mail wil ontvangen.
vr gr
Reputatie 7
Badge +6
@D. van Dee & P. de Roock

Ik zorg dat jullie een aanbod per mail krijgen.

Groet,

Folkert
Afgelopen dinsdag idd een aanbod gehad,...,,,
Vreemd echter dat dat aanbod duurder is dan wat standaard op de Eneco website wordt aangeboden. Dat is echt waardering tonen voor bestaande klanten (al sinds een jaar of 28....)
Als ik daar dan vervolgens op reageer krijg je natuurlijk geen reactie.
Nou, misschien moet ik dan toch maar naar andere aanbieders gaan kijken,..?
Reputatie 7
Badge +6
@P. de roock

Je krijgt hier uiteraard nog wel een reactie op, via mail duurt dit vaak een aantal dagen. Maar ik zie dat deze is toegwezen aan de juiste afdeling, ik hoop dat je nog even geduld hebt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen