Contract verlengen slechte bereikbaarheid | Eneco Community
vraag

Contract verlengen slechte bereikbaarheid

• 7 maart 2019
  • 15 reacties
  • 494 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 8 reacties
Ik probeer al drie dagen een nieuw aanbod te krijgen voor een energiecontract.
Maar dat schijnt nogal lastig tezijn. Eerste poging liep jullie systeem vast. Of ik later wilde terug bellen. We zijn tot 21.00 uur bereikbaar werd mij verteld. Volgende dag om 18.00 uur gaan bellen eerst 10 minuten in de wacht. Daarna bandje we zijn tot 21.00 uur bereikbaar. Weer niets gelukt. Net weer gebeld en systeem werkte weer niet. Half uur aan de telefoon gezeten. Of ik maar later wilde terug bellen. Pff ik word er een beetje moe van.

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik probeer al drie dagen een nieuw aanbod te krijgen voor een energiecontract.
Maar dat schijnt nogal lastig tezijn. Eerste poging liep jullie systeem vast. Of ik later wilde terug bellen. We zijn tot 21.00 uur bereikbaar werd mij verteld. Volgende dag om 18.00 uur gaan bellen eerst 10 minuten in de wacht. Daarna bandje we zijn tot 21.00 uur bereikbaar. Weer niets gelukt. Net weer gebeld en systeem werkte weer niet. Half uur aan de telefoon gezeten. Of ik maar later wilde terug bellen. Pff ik word er een beetje moe van.

Goedemorgen @Henrie,

Goed dat je dit bij ons onder de aandacht brengt. Allereerst onze excuses dat het zo verlopen is. Ik zie dat mijn laatste collega die je gesproken hebt een Eneco Europese Wind en Eneco Gas aangeboden heeft. Is dit ook het geval?

Groet, Audrey
Helaas heb ik nog geen aanbod gehad.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas heb ik nog geen aanbod gehad.

Bedankt voor je snelle reactie @Henrie. Is het dan een idee dat wij contact met jou opnemen?

Groet, Audrey
Lijkt mij een goed plan. Stuur maar een mooi voorstel
Reputatie 5
Badge +3
Lijkt mij een goed plan. Stuur maar een mooi voorstel

Dit ga ik voor je in orde maken Henrie. Ik ga ervan uit dat je deze week nog contact met je opgenomen wordt.

Groet, Audrey
Helaas nog niets vernomen van jullie. De tijd begint te dringen
Pfff weer proberen te bellen. Weer het bandje tot 21.00 uur bereikbaar. En verbinding verbroken .HELP
Reputatie 5
Badge +5
@Henrie vervelend zeg dat je nog niet gebeld bent door ons en ook geen contact krijgt wanneer je zelf belt. Sorry! Ik zie wel dat je inmiddels toch succesvol in contact bent gekomen en een contract is besproken. Kan ik nog wat voor jou betekenen nu?
Tja wat kun je nu nog betekenen. Her is uiteindelijk gelukt. En ik heb hier wel een raar gevoel aan over gehouden. Eem vaste klant die zijn contract wil verlengen en dat het nu zo moeizaam gaat. Heb nu eindelijk een nieuw contract. Maar helaas geen voordelen van een nieuwe klant.
Reputatie 7
Badge +4
@Henrie

Zo moeizaam hoort het inderdaad niet te gaan en daarvoor ook onze excuses, zoals eerder aangegeven.

Welke voordelen zou een nieuwe klant hebben, die jij nu niet hebt gehad?

Groet, Denise
Lees van alles. Bedrag terug op je jaarnota. Brandmelder.

Dat dus.
Reputatie 5
Badge +5
@Henrie zonde dat jou niet iets extra's is aangeboden. Ik ga voor je navragen of er toch nog wat geregeld kan worden 🙂
En is er nog nieuws onder de zon?
Reputatie 5
Badge +5
@Henrie ik krijg vandaag of morgen uitsluitsel. Lukt het niet via de reguliere weg. Dan zorg ik zelf voor een creatieve oplossing als extraatje. Ik houd jouw gegevens daarom nog even bij mij.
Ik ben gisteren gebeld met excuses en een leuk extraatje . Super bedankt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen