Contract verlengen bij Eneco (let op waar je aan begint!) | Eneco Community

Contract verlengen bij Eneco (let op waar je aan begint!)

Toon eerste bericht

28 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
overgestapt_naar_Greench... wrote:

waar ik benieuwd naar ben is waarom jij zoveel tijd en energie hierin stopt op dit forem. wat krijg jij hiervoor?
toch niet alleen de badges.

Ik kan niet voor @brandje spreken, maar ik zit op het forum, om andere mensen te helpen, waar ik kan en nodig is. Die badges doen mij niks en ik weet toevallig ook dat die brandje niks doen.
Voor de rest is een "dank je wel voor je hulp" van andere klanten het dankbaarste is wat we hier krijgen. De persoon kan dan ook door onze tussenkomst sneller van zijn producten genieten en hoeft soms zelfs geen 0900 kosten maken. Dat is de reden voor mijn aandeel hier op het forum.

In een groot bedrijf, gebeuren dingen die goed zijn en dingen die fout zijn. Natuurlijk is het niet goed als mensen last hebben van dingen die fout gaan. Echter als dit, op welke manier dan ook, met wederzijds goedkeuring, gecompenseerd word, is het klaar. Je bent daarna een slechte verliezer als je dan toch gaat liggen........

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen