Contract verlengen | Eneco Community
beantwoord

Contract verlengen

Mijn contract is eigenlijk al een tijdje geleden geëindigd, kan ik alsnog m’n contract verlengen of blijf ik nu altijd met de variabele tarieven?
icon

Beste antwoord door Brandje 16 februari 2019, 08:06

Formeel kan je je oude contract niet meer verlengen, want je hebt nu automatisch na einde van je vaste contract een variabel contract gekregen.
Maar je bent nog steeds klant van Eneco en je kan dus op elk moment weer een vast contract nemen.
Daarvoor moet je wel bellen met 088 895 59 55; of je kijkt bv bij www.gaslicht.com wat Eneco nu voor aanbiedingen heeft en je kan het dan ook online afsluiten.

Bekijk origineel

1 Reactie

Formeel kan je je oude contract niet meer verlengen, want je hebt nu automatisch na einde van je vaste contract een variabel contract gekregen.
Maar je bent nog steeds klant van Eneco en je kan dus op elk moment weer een vast contract nemen.
Daarvoor moet je wel bellen met 088 895 59 55; of je kijkt bv bij www.gaslicht.com wat Eneco nu voor aanbiedingen heeft en je kan het dan ook online afsluiten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen