Contract verlengen | Eneco Community
beantwoord

Contract verlengen

• 4 september 2018
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Mijn contract loopt 31 okt. as af. Volgens jullie e-mail zou ik een nieuw aanbod al hebben ontvangen, ik heb dit aanbod echter niet ontvangen. Graag ontvang ik per e-mail een mooi goedkoop aanbod van jullie.
Alvast bedank.
icon

Beste antwoord door VincentN 5 september 2018, 09:20

Mijn contract loopt 31 okt. as af. Volgens jullie e-mail zou ik een nieuw aanbod al hebben ontvangen, ik heb dit aanbod echter niet ontvangen. Graag ontvang ik per e-mail een mooi goedkoop aanbod van jullie.
Alvast bedank.

Goedemorgen @Jackelien,

Wat leuk dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. Welkom!

Ik heb je verzoek direct opgepakt en collega's gevraagd jou een aanbod te doen per e-mail. Ik verwacht dat je binnen een werkdag of twee bericht hebt.

Fijne dag nog!

Groet, Vincent
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 1
Badge +2
Mijn contract is onlangs afgelopen. Vorige keer kwam er daarvoor iemand aan de deur, maar probeerde er van alles bij te verkopen. Moest ook nog een formulier tekenen maar heb er wel bij gezet dat ik bepaalde dingen niet wilde. Dat is goed zo, zei ze. Maar na een belletje bleek ik toch een heel ander, niet bevredigend contract te hebben. Gelukkig heb je 14 dagen bedenktijd en kan je het altijd terugdraaien. Is ook gebeurd, prima medewerking. En dit keer is het prima gegaan. Over de telefoon, goede uitleg, goed advies. Ik heb voor 3 jaar verlengd, dat was de beste keus werd gezegd, maar kan voor u uiteraard anders zijn. Tot slot komt alles op Mijn Eneco te staan, zodat je het kan nalezen, al had ik wat problemen met het wachtwoord, maar uiteindelijk kan ik op Mijn Eneco en kon het dus nalezen. U zal zeker snel hulp van een moderator krijgen, succes ermee.
Reputatie 6
Badge +2
Alvast bedank.

Goedemorgen @Jackelien,

Wat leuk dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. Welkom!

Ik heb je verzoek direct opgepakt en collega's gevraagd jou een aanbod te doen per e-mail. Ik verwacht dat je binnen een werkdag of twee bericht hebt.

Fijne dag nog!

Groet, Vincent

Reageer