Contract verlengen | Eneco Community
vraag

Contract verlengen

• 10 maart 2016
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Ik wil mijn contract weer verlengen met een jaar. Als ik dit wil doen in mijn Eneco zie ik alleen de mogelijkheid voor 4 of 3 jaar en Toon die ik niet wil hebben. Dit zou toch eenvoudiger moeten, zeker om mij als klant te houden, die ik al jaren ben. Maar misschien is dit bewust zo opgesteld dat je maar voor een 3 jarig contract aanklikt omdat een andere mogelijkheid er toch niet is. Hoe moet ik nu mijn contract verlengen voor een jaar?
Of is dit afgeschaft?

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo nijdam,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Het verlengaanbod wordt door ons vastgesteld op basis van eerdere contracten die je bij ons hebt gekozen. Wil je liever een ander contract? Geen probleem natuurlijk! Neem gerust contact met ons op via 0800-0062 (gratis). Dan bespreken we graag persoonlijk de mogelijkheden.
Ik wil gewoon hetzelfde contract dat ik elk jaar heb, dus een telefonisch advies is niet nodig.
Nogmaals mijn vraag: Is er een mogelijkheid om dit simpel online te doen via jullie website??
Reputatie 7
Badge +6
@Nijdam,

De tarieven zijn gewijzigd, vandaar dat je mogelijk een berekening wilt en dat kan telefonisch. Als je het liever online regelt, dan kun je via onze site het 1 jarige contract in orde maken.
Weet je zo voldoende? Anders vernemen we het graag!

Reageer