Contract recreatiehuis beindigen | Eneco Community
beantwoord

Contract recreatiehuis beindigen

• 18 juli 2019
  • 9 reacties
  • 403 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 4 reacties
Hallo, we hebben on huis verkocht en hebben 26 juli a.s. de overdracht bij de notaris. Wat moeten wij doen, om ons energiecontract op te zeggen. Het gaat om een recreatiehuisje en wij wonen in het buitenland. Bedankt voor jullie reactie.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 19 juli 2019, 08:49

Dag @MarkK,

Welkom op de Eneco Community!

Wij kunnen via deze weg je contract beëindigen per 26 juli als jij daar mee akkoord gaat. In de dagen daarvoor ontvang je van ons nog een verzoek om de meterstand van je stroommeter door te geven. Op basis daarvan ontvang je in de 6 weken na de beëindiging van je contract een eindnota.

Groet, Denise
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @MarkK,

Welkom op de Eneco Community!

Wij kunnen via deze weg je contract beëindigen per 26 juli als jij daar mee akkoord gaat. In de dagen daarvoor ontvang je van ons nog een verzoek om de meterstand van je stroommeter door te geven. Op basis daarvan ontvang je in de 6 weken na de beëindiging van je contract een eindnota.

Groet, Denise
Hallo @DeniseMR,

super! Graag ga ik hiermee akkoord.

Bedankt voor de snelle hulp.
Reputatie 7
Badge +5
@MarkK

Staat genoteerd, bedankt!

Groet, Denise
Hoi @DeniseMR, ik heb wel tot op heden nog geen meterstanden e-mail gekregen.

Kunnen jullie mij deze nog toesturen?

De overdracht van ons huis heeft op 26. Juli plaatsgevonden.

Bedankt!
Reputatie 1
Badge
Hoi @MarkK , Denise is er niet vandaag.

Ik heb even gekeken, en er gaat iets niet helemaal goed vanwege een buitenlands postadres. Klopt dat? Mogen we in plaats van dat adres het andere adres gebruiken, in Nederland?

Groet, Bianca
@Biancaa: ja, we hebben een Duits postadres. Kunnen jullie de meterstanden kaart ook via e-mail versturen? Het Nederlandse adres is na de overdracht niet meer van ons. Gr. Mark
Reputatie 1
Badge
@MarkK , als jij de meterstanden hier voor mij hebt, kan ik ze ook gelijk verwerken? Net zo makkelijk.

De eindnota sturen we dan ook per mail naar je op. Is dat goed?

Groet, Bianca
@Biancaa, helemaal goed, hoor! Bedankt.

Normaal (bovenste meter): 18059
Dal (onderste meter): 18493

gr. Mark
Reputatie 7
Badge +5
@MarkK

Staat genoteerd, bedankt!

Groet, Denise

Reageer