Contract overname van EON | Eneco Community
vraag

Contract overname van EON

Afgelopen jaar heeft Eneco EON over genomen. Nu heb ik mijn tarieven geraadpleegd via de Eneco app en deze wijken af van het EON contract. Deze tariefafspraak is toch over genomen door Eneco?

5 Reacties

Uiteraard worden de kale energieafspraken in je contract met EON 1 op 1 overgenomen door Eneco.
Maar zoals bekend zijn door overheidsmaatregelen per 1 januari 2019 de energieprijzen sterk verhoogd. 😢
Deze verhoging geldt voor iedereen ongeacht of je een contract hebt.
Zie de overige vele topic’s over dit onderwerp.
Ik heb mijn jaarnota ontvangen. Onlangs heb ik contact met u gehad over de tarieven. Er is gezegd dat vanaf het begin van mijn contract tm 31 december 2018 de oude tarieven welke in mijn contract staan zouden worden afgerekend. Dit is niet het geval. Graag ontvang ik een correctie op mijn jaarnota. Met vriendelijke groet J. Elzinga Koetsekralen 30 9281 RR Harkema
Reputatie 5
Badge +5
@J. Elzinga het kale leveringstarief staat vast met de afgesproken looptijd. Dit zijn wij verplicht te respecteren. Het kale leveringstarief is het tarief exlcusief BTW en energiebelasting. Verandert daar iets aan? Dan ga je verplicht mee met deze wijziging en wordt het tarief hierop aangepast. Er zal geen correctie plaatsvinden. Indien het kale leveringstarief afwijkt vernemen wij dit uiteraard nog wel graag.
Begin vorig jaar ben ik overgestapt naar EON, dat niet lang daarna Eneco werd.
Wat komt er nog terecht van de toezeggingen die werden gedaan bij die overstap. Mij is een half jaar gratis stroom toegezegd, maar ik heb aar verder niets over vernomen. Ergens heb ik gelezen, dat Eneco de verplichtingen van EON overneemt.
Reputatie 7
Badge +4
@FransR

Wij hebben alle contractvoorwaarden overgenomen. E.ON heeft de 6 maanden gratis stroom al verwerkt in de tarieven, wat betekent dat wij deze tarieven ook aanhouden.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen