contract opzeggen | Eneco Community

contract opzeggen

• 13 december 2018
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

ik wil mijn contract opzeggen, ik heb vanmorgen meer dan een half uur in de wacht gestaan!!!

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@D. Terpstra,

Bedankt voor het plaatsen van jouw bericht en welkom op het Eneco forum. Wachten is nooit leuk, sorry voor het ongemak!

Het wordt mij uit jouw bericht niet duidelijk of de opzegging alsnog gelukt is telefonisch of dat je dit graag langs deze weg doet.

We vernemen het graag!
weet ik ook niet, ik werd van de een naar de ander verbonden, hoorde na dik half uur niks meer. Vandaar
Reputatie 5
Badge +3
@D. Terpstra,

Helder, zonde dat het moeizaam verloopt telefonisch! Momenteel heb je een energiecontract voor gas en stroom met als einddatum 1 januari 2019.

Afgelopen november is daarnaast een nieuw aanbod gedaan, een driejarige overeenkomst met als einddatum 1 januari 2022.

Gezien voorgaande vraag ik me af of je jouw energielevering bij ons daadwerkelijk wil opzeggen óf dat je het recente, nieuwe aanbod wil annuleren?
Ik wil weten waar ik kan vinden wat überhaupt mijn contract is. Lijkt onbeperkt te zijn. Maar betekent dit dat (als ik dat wil) ik elk moment kan opzeggen? Waar kan ik die info vinden. Zit al een uur te speuren in 'mijn eneco' maar kom geen stap verder!
Ik wil weten waar ik kan vinden wat überhaupt mijn contract is. Lijkt onbeperkt te zijn. Maar betekent dit dat (als ik dat wil) ik elk moment kan opzeggen? Waar kan ik die info vinden. Zit al een uur te speuren in 'mijn eneco' maar kom geen stap verder!
Als je kijkt bij Producten zie je daar bij de soort gas en/of stroom de omschrijving variabel staan. Dus dat is een datum met een open einde.
Dat betekent dat je per dag je contract kan omzetten naar een meerjarig contract of uiteraard kan overstappen naar een andere leverancier.
Reputatie 5
Badge +3
@erikschokker,

Er is inderdaad sprake van een overeenkomst voor onbepaalde tijd. Om die reden vind je in jouw Mijn Eneco bij het tabblad 'Producten' geen datums voor start en einde overeenkomst terug.

Reageer