Contract omzetting Toon | Eneco Community
beantwoord

Contract omzetting Toon

• 27 maart 2015
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 1
Beste Ls,

Voordat ik Toon kreeg had ik een enkele stroom meter.
Nu heb ik sinds kort Toon en word ik aangeslagen voor een dubbele meter.(dag/nacht)
Niet dat ik dit erg vind maar dat hadden ze wel even mogen vermelden toen ik Toon kreeg.
Ik weet pas vanaf deze week dat ik aangelsagen word voor een dubbele meter.
Beetje jammer aangezien we wassen en de vaatwasser overdags draaien.
Ik heb nu meer kosten gemaakt dan eigenlijk nodig was.
Misschien een tip om dit te vermelden bij aanschaf van Toon?
icon

Beste antwoord door Danielle 27 maart 2015, 12:39

@A.P. Bos,

Goed dat het je is opgevallen, alleen sinds februari 2014 word je al afgerekend tegen een dubbel tarief. Begrijp ik dat dat nooit de bedoeling was en je op een enkeltarief wilt blijven? Dan kan ik dat regelen.
Op Toon blijf je het dag en nachtverbruik zien, want beide telwerken lopen gewoon net als voorheen met de analoge meter. Administratief zorgen we dat op je jaarnota het vebruik van beide telwerken worden opgeteld en je afgerekend wordt tegen het enkele tarief.
Ik verneem graag of ik iets voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@A.P. Bos,

Goed dat het je is opgevallen, alleen sinds februari 2014 word je al afgerekend tegen een dubbel tarief. Begrijp ik dat dat nooit de bedoeling was en je op een enkeltarief wilt blijven? Dan kan ik dat regelen.
Op Toon blijf je het dag en nachtverbruik zien, want beide telwerken lopen gewoon net als voorheen met de analoge meter. Administratief zorgen we dat op je jaarnota het vebruik van beide telwerken worden opgeteld en je afgerekend wordt tegen het enkele tarief.
Ik verneem graag of ik iets voor je kan betekenen.
Reputatie 1
@Danielle,

Laat mijn contract maar zo.
we gaan er rekening mee houden dat we nu weten dat we dag/nacht tarief hebben.

Nog wel een vraag,
Als ik besluit om in de toekomst toch te veranderen naar 1 tarief(enkele meter), word dan ook de tarieven in toon aangepast?
Dus worden dan de dag/nacht tarief in Toon op 23 cent gezet?
Nu is het als het goed is dag 24 cent en nacht 22 cent.
De tarieven kloppen niet helemaal maar u begrijpt wel wat ik bedoel.
Reputatie 7
Badge +6
@A.P. Bos,

Prima, dan laten we het zo.
Als je toch over wilt gaan op het enkele tarief, dan passen we dit handmatig aan op Toon met de juiste tarieven die gekoppeld zijn aan je contract.

Reageer