Contract niet beschikbaar? | Eneco Community
beantwoord

Contract niet beschikbaar?

• 16 juni 2014
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Sinds dit jaar klant van Eneco, maar nog nooit een contract gekregen.... Ook niet na drie pogingen om dit via de helpdesk te krijgen en twee maal via de mail...misschien via het forum dan maar?
Nog geen goede indruk van Eneco gekregen. Eerste energiemaatschappij die mij in de steek laat, gaan jullie je leven beteren?
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 18 juni 2014, 14:40

Dag JoepL, hartelijk bedankt voor je bericht. Heel vervelend dat je nooit je contract hebt ontvangen, zelfs niet na herhaalde verzoeken. Dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs: ik bied je hiervoor dan ook mijn excuses aan. Ik ga ervoor zorgen dat je jouw contract alsnog z.s.m. ontvangt en ik hoop dat we het vertrouwen weten te herstellen.

Met vriendelijke groet,
Martijn, Eneco
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
Dag JoepL, hartelijk bedankt voor je bericht. Heel vervelend dat je nooit je contract hebt ontvangen, zelfs niet na herhaalde verzoeken. Dat verdient zeker niet de schoonheidsprijs: ik bied je hiervoor dan ook mijn excuses aan. Ik ga ervoor zorgen dat je jouw contract alsnog z.s.m. ontvangt en ik hoop dat we het vertrouwen weten te herstellen.

Met vriendelijke groet,
Martijn, Eneco

Reageer