Contract merkwaardig snel geregeld, Toon blijft echter weg. | Eneco Community

Contract merkwaardig snel geregeld, Toon blijft echter weg.

• 21 december 2015
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Er is bij mij een vertegenwoordiger van Eneco aan de deur geweest om jullie producten te verkopen.
Ik ben erin getrapt, en heb voor 3 jaar bij jullie een overeenkomst afgesloten.
De vertegenwoordiger vertelde ons dat we begin December gebruik konden maken van Toon en dat deze dan ook al was aangesloten in December.
Nou daar is niet van waar, want alles ging de mist in bij jullie.
De brieven met codes, en het kiezen van de juiste cadeau heeft een medewerker gedaan bij jullie. Normaal zou ik de brief met activeringscodes thuis krijgen wat dus niet is gelukt. Verder zou ik worden gebeld door een monteur van jullie die dan een afspraak met ons wou maken om Toon te installeren bij ons thuis. Deze monteur zou allang moeten hebben gebeld, maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan. Het is over een paar dagen kerst en wij zitten mooi zonder Toon. Wat jullie wel snel kunnen is het overschakelen van contracten, dit is allemaal bijzonder merkwaardig snel gegaan.

Ik heb 1 vraag aan jullie voordat ik overstap naar een andere maatschappij:

Waar blijft mijn TOON?

Groet,

J. Schoonbeek

4 Reacties

Wanneer is die vertegenwoordiger dan aan de deur geweest?
Heb je met Eneco al telefonisch contact gehad?
Heb je de activeringscode nou wel of niet?
De vertegenwoordiger is begin November aan de deur geweest.
Ik heb telefonisch contact gehad met Eneco, ze vertelden me dat ik binnen twee weken een telefoontje mag ontvangen van de monteur van Eneco. Dit is nog niet gebeurt.

Ik weet niets van een activeringscode af
Oké, dan zijn er dus bijna 2 maanden verstreken en is er kennelijk iets fout gegaan.
Ik hoopte dat je telefonisch die code al gehad zou hebben, dan zou het zinvol zijn om Eneco Installatiebedrijven te bellen en meteen daar een datum in te plannen.

Maar nu ben ik bang dat de order nog niet eens doorgezet is aan hen.

Dus nu gewoon even afwachten op een reactie van een moderator morgen, zodat die interne kan proberen te zaak kort te sluiten.
Reputatie 4
Badge +4
@.J. Schoonbeek,

Welkom op onze Community!

Ik kan me voorstellen dat je Toon nu graag spoedig in huis hebt. Na de aanmelding moet Toon nog worden besteld in onze webshop, ik zie dat dit op 10-12 is gedaan. Vanaf dat moment hebben we de aanvraag verder in gang gezet. De order ligt nu bij ons installatiebedrijf, ze nemen vandaag telefonisch contact met je op om een afspraak te maken. De monteur heeft zelf ook altijd de activatiecode bij zich, het is dus geen probleem als je de brief nog niet hebt ontvangen.

Reageer