Contract loopt af en dan...? | Eneco Community
beantwoord

Contract loopt af en dan...?

• 27 februari 2015
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Mijn contract loopt tot 12 maart. Ik vroeg mij even af wat er dan gebeurt....
Ik neem aan dat ik vanaf dan maandelijks kan opzeggen/wijzigen. Maar wat gebeurt er met mijn tarieven? Blijven die gelijk of wijzigen die?
icon

Beste antwoord door Kelly 27 februari 2015, 10:01

Hallo Martijn,

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt.

Als je vaste contract afloopt per 12 maart 2015 en je hebt daarvoor nog niet gekozen voor een nieuwe aanbieding, dan wordt je contract per 12 maart 2015 stilzwijgend omgezet naar een variabel contract. Dat is een contract zonder vaste looptijd (opzegbaar op ieder moment) en met de variabele leveringstarieven zoals die per 1 januari 2015 zijn vastgesteld.

Als het goed is, heb je van ons al een brief ontvangen met het bericht over het aflopen van je contract. Daarin informeren we je over de einddatum en de mogelijkheden tot verlenging. Mogelijk heb je die gemist. Wil je graag dat we contact met je opnemen om je een nieuw aanbod te doen? Laat het dan gerust weten.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Martijn,

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt.

Als je vaste contract afloopt per 12 maart 2015 en je hebt daarvoor nog niet gekozen voor een nieuwe aanbieding, dan wordt je contract per 12 maart 2015 stilzwijgend omgezet naar een variabel contract. Dat is een contract zonder vaste looptijd (opzegbaar op ieder moment) en met de variabele leveringstarieven zoals die per 1 januari 2015 zijn vastgesteld.

Als het goed is, heb je van ons al een brief ontvangen met het bericht over het aflopen van je contract. Daarin informeren we je over de einddatum en de mogelijkheden tot verlenging. Mogelijk heb je die gemist. Wil je graag dat we contact met je opnemen om je een nieuw aanbod te doen? Laat het dan gerust weten.

Groet, Kelly
Reputatie 1
Badge +2
Okee. Ik heb helaas nog geen brief omtrent mijn contract van Eneco ontvangen. Zou het kunnen dat deze nog komt?

Zou je in een privebericht mijn huidige tarieven en de huidige variabele tarieven kunnen sturen? Dan kan ik dit vergelijken met elkaar.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Martijn,

Ik stuur je zo een PB.

Groet, Kelly

Reageer