Contract bevestiging - Cashback niet vermeld | Eneco Community
vraag

Contract bevestiging - Cashback niet vermeld

• 23 januari 2019
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo,
Vandaag hebben wij ons contract verlengd/omgezet van variabel naar 1 jaar vast. Dit in combinatie met 175 euro cashback actie.

Zojuist bevestiging en contract ontvangen, maar hier staat de cashback actie niet op vermeld.

Graag bevestiging dat deze actie geldig is en zal worden verrekend.

Jullie kenmerk op bevestiging contract: KOA/0309/CON1589/BEVESTIG/0718/1001

5 Reacties

Hoi @weetering

Voor jouw geruststelling even hoe het bij mij met m’n cadhback ging.
Inderdaad op het originele contract stond dat bij mij ook niet. De cashback wordt, desgevraagd toen, in een ander systeem bij gehouden.
Je kan je altijd beroepen op de voice-log die de klantenservice vastlegt.
Hi Brandje, bedankt voor je bericht. Ik heb het geregeld via de website en wat printscreens gemaakt van de actie.
ik verneem toch graag via Eneco zelf dat deze actie geldig is 😉
Reputatie 6
Badge +2
Welkom op de community, @weetering !

Goed dat je dit nagaat.
Heb je voor mij de screens?

Groet, Vincent
Hi VincentN,
Bij deze de screens.

Reputatie 5
Badge +3
[h4]Hi @weetering,[/h4]

Bedankt voor het delen van de printscreens. Aan de hand van jouw klantnummer heb ik het aanbod gecontroleerd en de verstuurde bevestiging nagelopen. In beide gevallen zie ik helaas geen spoor van de cashback uit jouw afbeeldingen, vervelend dat dit niet in één keer goed gaat!

Omdat we je via het forum geen aanbod kunnen doen, raad ik je aan hierover contact op te nemen met onze adviseurs. Mijn collega's zijn op werkdagen bereikbaar van 8:00 uur tot 21:00 uur via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Hoewel ons aanbod per kanaal kan verschillen, verwacht ik dat het alsnog in orde maken van deze specifieke aanbieding door het delen van de url met mijn collega's moet lukken.

Reageer