Contract afgelopen, graag nieuw aanbod | Eneco Community

Contract afgelopen, graag nieuw aanbod

Goedendag,

Ons huidige contract is afgelopen en volgens een recente mail zouden wij een nieuw aanbod op mijneneco kunnen zien, echter hier is niks te vinden.

Graag ontvang ik een aantrekkelijk voorstel voor een 1-jarig contract per mail zodat ik deze rustig kan vergelijken met andere aanbieders.

Ik ontvang graag een aantrekkelijk voorstel per mail, ik heb geen behoefte aan gelikte verkooppraatjes aan de telefoon 🙂 no offence 🙂

16 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo @H. van der Lei,

Welkom op de Community!

Wat jammer dat je nog geen aanbod in handen hebt, daar help ik graag mee.
Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend dat je een aanbod per e-mail ontvangt. Geen belletje dus ;-)
Ik verwacht dat je binnen twee werkdagen bericht hebt.

Groet, Vincent
Beste eneco,

Ik heb precies hetzelfde. Mijn contract loopt tot 1-7-2018 en heb ook nog geen voorstel gekregen.
Graag een nieuw voorstel via de mail.

vriendelijke groet,

Dustin Roodenburg
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Dustinroodenburg

Goed dat je scherp bent op het tijdig ontvangen van een nieuwe voorstel. Jouw contract loopt inderdaad af op 01-07-2018. Je krijgt een aanbod vanaf maximaal 3 maanden voor de einddatum. Dit komt dus nog.
Als je nu al de mogelijkheden wilt bespreken kun je telefonisch contact opnemen met een van onze klantadviseurs op het telefoonnummer 088 - 8 955 955.
Goedemorgen, voor mij geldt hetzelfde. Mijn contract is al verlopen maar geen nieuw aanbod te vinden.

Kunnen jullie er mij ook één mailen?

Vr.gr. Saskia Pot
Mijn contract is pp 1-4-2018 afgelopen. Ik heb ook geen aanbod gehad. Graag ontvang ik een scherp aanbod die concurreert met mijn andere aanbiedingen. Ik ben benieuwd. Groeten, Ingrid
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @IngridV

Goed dat je ons weet te vinden op het Eneco forum. Ik zorg er graag voor dat je wordt gebeld door een van onze Klant Adviseurs. Dan bekijken we samen met jou de mogelijkheden en jouw wensen.
Goedendag Eneco,

Ons contract is afgelopen op 01-04-2018 en ook wij hebben nog géén aanbieding gehad vanuit Eneco
( niet via de telefoon of email ).

Zouden jullie ons een geweldig aanbod willen doen a.u.b. ( voor 1 jaar ) ?

Zeker ook gezien het feit dat wij al jaren lang bij jullie aangesloten zijn en zo'n goede relatie wil je toch niet verstoren ??

Bedankt,

Groeten,
Nico
Reputatie 5
Badge +3
Hi @N.C. Verheul,

Bedankt voor jouw bericht, absoluut waar! Ik heb direct een verzoek richting onze verkoopadviseurs verstuurd. Hierin de vraag of ze jou aankomende week willen benaderen met een scherp aanbod voor één jaar. Hopelijk rolt daar wat moois uit en kunnen we onze relatie voortzetten. ;-)

Voor nu nog een mooie zondag verder.
Goedemiddag,

Ons huidige contract is reeds afgelopen en een nieuw aanbod kunnen we niet vinden.

Graag ontvang ik een zeer aantrekkelijk voorstel voor een 1-jarig contract per mail zodat ik deze rustig kan vergelijken met andere aanbieders.

Gr.
Reputatie 5
Badge +3
Tropical wrote:

Goedemiddag,

Ons huidige contract is reeds afgelopen en een nieuw aanbod kunnen we niet vinden.

Graag ontvang ik een zeer aantrekkelijk voorstel voor een 1-jarig contract per mail zodat ik deze rustig kan vergelijken met andere aanbieders.

Gr.

Goedemorgen,

Wat leuk dat je opnieuw een aanbod wilt ontvangen. Ik zorg er direct voor dat je van één van onze verkoopadviseurs per e-mail een aanbod ontvangt.

Groet, Audrey
Mijn 4 jarige contract is net als veel mensen hierboven per april 2018 afgelopen en nog geen nieuw aanbod mogen ontvangen. Ik neem de diensten van Eneco al af sinds ik zelfstandig woon, nieuwe klanten zijn in het verleden ruim beloond met gratis Toon en Hue lampen. Het is mij niet duidelijk wat mijn kosten gaan worden van de diensten buiten mijn huidige contract, Eneco heeft mij in het afgelopen kwartaal ook geen passend aanbod gedaan. Enige aanbod is nu dat ik per 18-05-2018 de overeenkomst mag beëindigen Graag een passend aanbod mbt continuering van de diensten..
Reputatie 7
Badge +6
@Jhwzandbergen,

Dank voor de melding! We zorgen dat we vandaag of morgen contact opnemen om de nieuwe opties te bespreken. Sorry voor het ongemak dat je niet eerder een aanbod hebt ontvangen!
Ook ik heb tot tweemaal toe een mail gehad waarin gesproken wordt over een aanbieding. Ook ik kan deze niet vinden. Hoe kan dat toch. NUON weet ook dat mijn contract bij Eneco is afgelopen en stuurt me wel een aanbieding. Gaat er iets mis of doen jullie dit bewust? Mijn contract loopt 26-6 af.
Graag per mail een aanbieding.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @G.J. Slomp,

Bij deze in gang gezet hoor!
Van mijn collega's krijg je een persoonlijk aanbod per mail.
goedenavond,

ook wij zijn aan het vergelijken omdat ons contract afloopt.

wij zijn tevreden met Eneco, graag een aanbieding via de email

bedankt alvast !
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @A.M. Francken-Goemans

Bedankt voor je bericht via het Eneco forum. Wat fijn dat je tevreden met ons bent!
Jouw 1-jarige overeenkomst loopt af op 26 juni dit jaar. Ik zorg ervoor dat je via e-mail alvast een mooi verlengingsaanbod ontvangt. Dit binnen 2 werkdagen.

Hopelijk blijf je nog heel lang klant bij ons! 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen