contract | Eneco Community
beantwoord

contract

• 12 januari 2015
  • 31 reacties
  • 1187 Bekeken

Toon eerste bericht

31 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste opa68,

Ik heb het even nagekeken, maar alles gaat goed hoor. Het heeft echter een administratieve verwerkingstijd voordat alles correct is doorgevoerd (en dus ook zichtbaar is in Mijn Eneco), maar je overeenkomst is per 24-01-15 gewoon volgens afspraak omgezet.

Groet Martijn
Reputatie 1
Badge +2
Dank je wel Martijn mvg opa
Helaas klantenbinding is bij ENECO niet bekend, je moet eerst als vaste klant (eerst GEB werd later ENECO) bijna 47 jaar ,,dreigen'' naar een andere leverancier te gaan voor men wakker wordt treurig.
Klanten binnenhalen met ,,gratis'' TOON en het contract bij de concurrent afkopen is belangrijker dan oude klanten binden met een speciale actie of net als de ANWB met kortingen. Neem slechts de laatste jaren alleen stroom af (warmtepomp en elek. koken) dus deze klanten zij schijnbaar niet interessant.
Helaas klantenbinding is bij ENECO niet bekend, je moet eerst als vaste klant (eerst GEB werd later ENECO) bijna 47 jaar ,,dreigen'' naar een andere leverancier te gaan voor men wakker wordt treurig.
Klanten binnenhalen met ,,gratis'' TOON en het contract bij de concurrent afkopen is belangrijker dan oude klanten binden met een speciale actie of net als de ANWB met kortingen. Neem slechts de laatste jaren alleen stroom af (warmtepomp en elek. koken) dus deze klanten zij schijnbaar niet interessant.

Ik ben ook 40 jaar al klant bij het vroegere gasbedrijf en later na de samenvoeging Eneco en voel me er prettig bij samen met m'n Toon zonder een vast contract dus variabel.
Ach het is een keus.

Alleen klanten binnenhalen met een Toon is niet juist, want ook bestaande klanten kunnen een Toon krijgen bij een meerjarig contract.

Ook jij als klant bent zeker belangrijk voor Eneco; wil je ook een persoonlijke aanbieding hebben dan kan je dit hier aangeven en men zal je persoonlijk benaderen.

En shoppen is ook een prima mogelijkheid; wie weet vind je wel een goedkopere aanbieder.
Kijk wel vooraf hoe de prijzen liggen; dus oriënteer je vooraf goed, dan kom je beslagen ten ijs als je je toch nog laat bellen.
Beste Brandje,

Vreemd dat er niet door ENECO gereageerd is, als levrancier zou ik toch iets schrijven naar de klant over klantenbinding je schrijft dat ,,klanten zeker belangrijk zijn'' voor ENECO. Dus klantenbinding is toch een woord wat men niet kent.

Leuk voorbeeld: nieuwe gasleiding (oude huis, nu alleen nog elektra) tuin werd overhoop gehaald ,zeiltje waar de klei op zou komen, helaas we hebben er maar 1 en die ligt al bij de buren. Beschadigingen werden keurig gefotografeerd en de opzichter zou dit allemaal regelen, laat dat maar aan ons over. Na 3 weken maar eens gebeld met Stedin ( ENECO groep) helaas u bent te laat met het doorgeven van de beschadigingen aan uw tuin dat moet binnen 14 dagen stond in de brief. Einde verhaal, schade door zelf e.a. te repareren en opnieuw te bestraten (5 tegels waren spoorloos). Dus Brandje nog bedankt voor de tip ik ga zeker shoppen, moet alleen nog een jaartje wachten...
Beste Brandje,

Vreemd dat er niet door ENECO gereageerd is, als leverancier zou ik toch iets schrijven naar de klant over klantenbinding je schrijft dat ,,klanten zeker belangrijk zijn'' voor ENECO. Dus klantenbinding is toch een woord wat men niet kent.

Leuk voorbeeld: nieuwe gasleiding (oude huis, nu alleen nog elektra) tuin werd overhoop gehaald ,zeiltje waar de klei op zou komen, helaas we hebben er maar 1 en die ligt al bij de buren. Beschadigingen werden keurig gefotografeerd en de opzichter zou dit allemaal regelen, laat dat maar aan ons over. Na 3 weken maar eens gebeld met Stedin ( ENECO groep) helaas u bent te laat met het doorgeven van de beschadigingen aan uw tuin dat moet binnen 14 dagen stond in de brief. Einde verhaal, schade door zelf e.a. te repareren en opnieuw te bestraten (5 tegels waren spoorloos). Dus Brandje nog bedankt voor de tip ik ga zeker shoppen, moet alleen nog een jaartje wachten...

Hoi Oude Klant,

Leuk dat je dat voorbeeld plaatst, maar t.o.v. van Eneco totaal zinloos!
Immers onze regering heeft in hun wijsheid besloten dat Netbeheer (dus Stedin en bv Liander) en Leveranciers volkomen gesplitst zijn.

Dus ik zou je "claim" en onvrede (terecht uiteraard) moeten richten aan Stedin!!

Suc6 bij het shoppen!
Er zijn zat shoppers, die elk jaar weer van leverancier veranderen; kan soms heel voordelig zijn ivm welkomspremies.

Helaas kan je niet shoppen v.w.b. Stedin; zij hebben een monopoliepositie:P

Reageer