Concurrerende aanbieding van Eneco | Eneco Community
beantwoord

Concurrerende aanbieding van Eneco

• 12 maart 2019
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Wij zijn ons aan het verdiepen in de energie tarieven en constateren op de verschillende vergelijkingssites dat het qua prijs niet aantrekkelijk is ons contract bij Eneco voort te zetten. Wij zijn benieuwd of Eneco ons een aantrekkelijke aanbieding kan bieden.

Met belangstelling zien wij uw concurrende aanbod tegemoet.
icon

Beste antwoord door Erica 13 maart 2019, 11:31

@R.A. de Vries wat goed dat je scherp bent op je energietarieven en ons de mogelijkheid geeft om ook een aanbod te verzorgen. Altijd prettig wanneer dit bespreekbaar is. We zien je uiteraard niet graag zomaar gaan als klant 🙂. Via deze route wordt er geen aanbod verzorgt. Deze expertise ligt bij onze afdeling Klant Advies. Op werkdagen tussen 08.00 uur en 21.00 uur telefonisch bereikbaar via 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Hopelijk blijf je nog lang klant bij ons!
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@R.A. de Vries wat goed dat je scherp bent op je energietarieven en ons de mogelijkheid geeft om ook een aanbod te verzorgen. Altijd prettig wanneer dit bespreekbaar is. We zien je uiteraard niet graag zomaar gaan als klant 🙂. Via deze route wordt er geen aanbod verzorgt. Deze expertise ligt bij onze afdeling Klant Advies. Op werkdagen tussen 08.00 uur en 21.00 uur telefonisch bereikbaar via 088 - 8 955 955 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Hopelijk blijf je nog lang klant bij ons!
Beste Erica, bedankt voor je reactie. De energienota met de verschillende tarieven (hoog, laag) de aanvullende tarieven voor leveringen, belasting, etc. is erg complex. Om deze telefonisch door te nemen, met het eventuele concurrerende aanbod van Eneco vind ik niet handig. Graag ontvang ik een gespecificeerde offerte per mail, zodat ik deze makkelijk kan vergelijken met de andere aanbieder. Bij voorbaat dank voor je reactie.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen