Boiler contract | Eneco Community

Boiler contract

Wil huurboiler opzeggen omdat we gaan verhuizen . Blijkt nog een contract op te zitten van 10 jaar. 2 jaar geleden nieuwe boiler geplaatst omdat de oude op was. Nooit op gewezen dat je een contract tekens voor 12 jaar en ook nooit verteld dat wanneer je gaat verhuizen en de nieuwe bewoners het huurcontract niet willen overnemen je met de gebakken peren zit. In ons geval komen er voorlopig geen nieuwe huurders omdat de woningen worden gerenoveerd en er geen boilers worden terug geplaatst! Dikke dikke pech dus ???
Mevrouw van Eneco zei dat ze normaal gesproken erbij vertellen als je een contract afsluit dat je moet weten waar je aan begint omdat het zon langdurig contract is. Sterker nog Eneco zou adviseren als je voornemens bent op korte termijn te verhuizen je beter een boiler op marktplaats kunt kopen! Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gehoord en vind het ook een rare manier van met klanten omgaan, zeggen dat ze op marktplaats moeten kijken .
Toen wij dit contract sloten , zijn wij nooit op
Deze dingen gewezen en hebben ten goede trouw een cobtract getekend waar we nu niet meer van af komen. Het lijkt mij dat een bedrijf als Eneco toch wel met een gedegen oplossing kan komen om dit op te lossen .

1 Reactie

Als het goed is wordt je morgen verwezen naar Eneco Installatie Bedrijven die dit soort zaken voor je afwikkelt.

Ik jouw geval kan je dus je contract beëindigen en er wordt je dan een afkoopsom voorgeschoteld.

Dat valt altijd tegen qua hoogte, maar meerdere malen met het Installatiebedrijf onderhandelen zorgt vrijwel altijd voor een verlaging van de afkoopsom.

Voorbeelden genoeg hier op het forum.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen