Beter aanbod contractverlenging | Eneco Community
vraag

Beter aanbod contractverlenging

• 22 februari 2019
  • 10 reacties
  • 347 Bekeken

Dag,

Mijn energiecontract loopt tot 1 april en moet ik dus kiezen om te verlengen of over te stappen naar een ander leverancier.
Nu heb ik het verlengaanbod bekeken en vind ik het aanbod te mager.
Ik heb zojuist iemand gesproken van Eneco en deze deed meerdere aanbiedingen, hiervan 2 keer die een stukje duurder waren dan het verlengaanbod.... en met de laatste aanbieding was het gas iets goedkoper, maar vervolgens de stroom weer duurder.

Dus mijn vraag, kan het aanbod wat scherper, anders zal het waarschijnlijk toch overstappen worden.
Mvg Johan

10 Reacties

Hoi Johan,

Die vraag hier stellen is zinloos, want Eneco bespreekt op het forum zelf geen prijzen.
De enige manier is bellen met 088 895 59 55
Dag,

Dat hoeft natuurlijk ook niet hier dat mag ook in een privebericht.
Ik heb dus al gebeld en daar werd ik niet echt wijzer van aangezien de man volgens mijn een foldertje aan het oplezen was....
Uiteraard begrijp ik dat het via een pbtje privé zou zijn, maar moderatoren, die hier dus namens Eneco aan het werk zijn, verstrekken dus ook via een pbtje geen prijzen. Zij onderhandelen dus niet over prijzen voor energie-contracten.

Dus weer bellen en dan hopen op een andere behandelaar is ook een optie.
Nou bellen gaan we niet doen, net ruim 20minuten aan de telefoon gehangen, wordt dan overstappen.
Tja, dan houdt het op!😳
Het enige wat een moderator nog voor je kan vragen aan die afdeling dat ze jou op een x-moment bellen.......😉
Heb contract telefonisch verlengt ik zou veel goedkoper worden casback korting en 300 korting op energie belasting en een maandbedrag van 127 euro ik heb net als Eneco dit gesprek opgenomen.
Krijg ik per mail het contract moet ik 197 gaan betalen contract gaat direct in terwijl de oude pas op 1 april afloopt. Wilde van het contract af totaal 130 minuten gebeld over 2 dagen van hot naar her gestuurd niemand begrijpt het mails worden niet beantwoord kreeg alleen vandaag mail je hebt te laat gereageerd dus je moet het contract uitdienen ondertekend naamloos.
Zo word je door eneco behandeld na 35 jaar een corrupte bende is het
Afz Peter
Tja, dan houdt het op!😳
Het enige wat een moderator nog voor je kan vragen aan die afdeling dat ze jou op een x-moment bellen.......😉

Terug bellen heb ik al 6 kewr gevraagd men houd zich dom van de 50 moderators zit er misschien 1 die echt verstand van zaken heeft en niet alles van een blaadje leest je moet dan echt de gelukkige zijn die die persoon treft oftewel een lot uit de loterij ik ben 35 jaar klant
Reputatie 5
Badge +3

Tja, dan houdt het op!😳
Terug bellen heb ik al 6 kewr gevraagd men houd zich dom van de 50 moderators zit er misschien 1 die echt verstand van zaken heeft en niet alles van een blaadje leest je moet dan echt de gelukkige zijn die die persoon treft oftewel een lot uit de loterij ik ben 35 jaar klant

Hoi @P. Klos,

Bedankt voor je bericht. Toch willen we je wijzen op het feit dat we als moderator ons uiterste best doen om je te helpen. We kunnen ons dus niet vinden in de opmerkingen die je maakt en vragen je vriendelijk hierop te letten. Als je een nieuw of beter aanbod van ons wilt ontvangen, dan kan dit alleen via onze afdeling Klantadvies. Ik hoop dat je ook d ejyuiste weg wilt bewandelen om dit geregeld te krijgen.

Groet, Audrey
Badge
Waarom moet er tegenwoordig onderhandeld worden over een nieuw energie contract, voorheen was het toch altijd per 1 januari en 1 juli dat de nieuwe prijzen vast gezet werden.
Nu dus slimme babbelaars melken het contract uit, en minder goede onderhandelaars betalen dan dus de hoofdprijs, want die betalen namelijk het verschil bij wat die slimme bespaard. Per 1 juli loopt mijn contract af. Mijn vraag is dan, wat wordt mijn bruto kwh prijs, en wat wordt mijn bruto gasprijs per cuub. Ik ga ook bij andere energie leveranciers bruto prijs opgave doen, dus ik ga voor de goedkoopste.
Wat je bedoelt is dat een variabel contract per 1/1 en 1/7 altijd door Eneco wordt bekeken en eventueel aangepast.
Overleg daarover is niet mogelijk.

Wil je jezelf vastleggen dan kan dat op elk moment, bv na einde van een vorig contract of met een variabel contract, en je hebt het dan over vaste contracten per jaar of meerjarig.
Daar is overleg/onderhandeling wel voor mogelijk. Het gaat dan vaak over (overstap)bonussen en cashback en tijdelijke verlengings kado’s.

Slim is dan om vergelijkingssite’s te gebruiken.
Suc6 met je onderhandelingen.

Reageer