Beloning trouwe klanten? | Eneco Community

Beloning trouwe klanten?

Worden trouwe klanten beloond?

14 Reacties

Beloond waarmee?
Bijvoorbeeld kaartjes Blijdorp? Is Eneco meegstopt.

Bonus nieuw contract? Verlenging?
Dan moet je bellen om de mogelijkheden te bespreken 088 895 59 55
Reputatie 2
Badge
Als je overstapt wordt je wèl beloond. Dus waarom trouwe klanten ook niet belonen?

Voorstel: doe op basis van trouwheid (hoe langer hoe meer) een korting op de jaarnota.

Laat zien dat overstappen - je verliest je "korting" - óók geld kost.
Groart wrote:

Als je overstapt wordt je wèl beloond. Dus waarom trouwe klanten ook niet belonen?

Geen enkel probleem!😳
Bellen met 088 895 59 55
Je contract met variabele prijzen laten omzetten in
een meerjarig contract met een bonus!
Zo simpel is het😏
Reputatie 5
Badge +3
Wat heb JIJ als energiegebruiker er aan om Eneco trouw te blijven? Als ze niet kunnen leveren voor de prijs die jij wil betalen loop je toch weg? Dat gezeur over trouw en korting,.. natuurlijk willen ze bestaande klanten niet te veel korting geven want die betalen juist die bonuskortingen van de nieuwe klanten. En hoe meer nieuwe klanten hoe beter.

Nogmaals, het is geen huwelijk dat je bent aangegaan met Eneco. Er zijn tich andere leveranciers die een vergelijkbare service leveren. En anders stap je over naar een maatschappij waar je na een maand kan opzeggen en kom je weer terug bij Eneco, MET die grote welkomsbonus.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Lowietje65,

Welkom op de Eneco Community!

Nog een aanvulling op de vorige berichten: als je ons op social media volgt (Facebook & Twitter) en/of ingeschreven staat in de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van onze acties en aanbiedingen voor vaste klanten. Zo kon je in het verleden een Philips Hue lampenset met korting aanschaffen.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +3
ThehogNL wrote:

En anders stap je over naar een maatschappij waar je na een maand kan opzeggen en kom je weer terug bij Eneco, MET die grote welkomsbonus.

Dit kan je prima ieder jaar herhalen met bijv 1- jaar contracten. Bij het stopcontact zie je echt geen verschil, op je bankrekening wel.
Reputatie 1
Badge +4
Klinkt allemaal mooi, maar ik zit niet te wachten op dingen die ik niet nodig heb. Zijn toch sigaren uit eigen doos. Neem b.v. Toon, je krijgt hem voor niks, maar het kost wel € 4,50 per maand. Geef dan iets wat echt verder niets kost.
Een blijf bonus is gewoon de oplossing en brengt overal veel meer rust.
Al eerder is deze cashback aanbieding van €200 hier behandeld.

Duidelijk is vermeld dat het ook voor bestaande klanten is.
Niks gratis Toon®️ of aan de cadeaus; gewoon cashback.
Reputatie 7
Badge +3
Staar je niet blind op de cashback, die kan je elders ook krijgen plus veel lagere energietarieven...... Als je geen hebt in dit circus, ook prima, pak dan de 200,- mee....
Reputatie 5
Badge +3
ITWillie wrote:

Klinkt allemaal mooi, maar ik zit niet te wachten op dingen die ik niet nodig heb. Zijn toch sigaren uit eigen doos. Neem b.v. Toon, je krijgt hem voor niks, maar het kost wel € 4,50 per maand. Geef dan iets wat echt verder niets kost.

Je zult hopelijk snappen dat alles wel geld kost. Ook de Toon. Gratis bestaat niet.

Een blijf bonus is gewoon de oplossing en brengt overal veel meer rust.

Er is geen enkel verdienmodel die dat gunstig maken. Tenzij jij vanaf dag 1 al te veel betaald. Dan kunnen ze die blijfbonus daar uit betalen. De marges op de energieprijzen zijn verdomd laag. Daar valt echt geen cent aan te verdienen, vooral als ze ook nog eens een blijfbonus moeten betalen.
we krijgen van alle kanten energiecontracten aangeboden met de grootste kortingen.
Nu is het zo dat we niet alles geloven maar wat me wel verbaasd is het volgende, van Eneco horen we niets terwijl we al meer dan 38 jaar klant zijn van Eneco.
Is er geen actie voor vaste klanten?
Krijgen wij als vaste klant geen advies ?
ik hoor graag van u welke mogelijkheden er zijn voor ons.
met vriendelijke groet.
N.C. van Opijnen
Ik ben 27 jaar klant van Eneco, dan bel je de klantenservice, krijg je een aanbieding die 252 euro meer is dan mijn huidige contract! Zo jagen ze de vaste klanten juist weg!

Geen worden voor.
Reputatie 7
Badge +3
Dit is al vele malen eerder gezegd, dit fenomeen heet 'marketing'. Trouwe klanten hebben de neiging om niet weg te lopen, dus heeft het ook geen zin om die korting te geven. Stel je hebt budget om 10x korting te geven. Dan is het veel winstgevender om 10 nieuwe klanten binnen te harken en maar voor lief nemen dat 2 van de 10 trouwe klanten overstappen. Dan eindig je met 18 klanten in plaats van de 10 trouwe klanten die extra blij zijn. Uiteindelijk is het zo dat de trouwe klanten al die kosten betalen voor het binnenhalen van de nieuwe klanten.
Overstappen loont echt in Nederland. Mocht je echt niet weg willen dan kan je ook zelf verlengen bij Eneco met 200,- korting voor een jaar contract (en dat ieder jaar herhalen) via https://www.energie-aanbiedingen.com/energie-aanbieding/eneco/garantieprijs-cashback/
Reputatie 7
Badge +4
Dag @N.C. van Opijnen,

Welkom op de Eneco Community!

Als je interesse hebt in een nieuw contract, kan je dit altijd bespreekbaar maken bij ons. Zo helpen onze klantadviseurs je graag om alle opties uit te rekenen en naast elkaar te leggen. Zij zijn hiervoor te bereiken op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten).

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen