Annulering van contracten | Eneco Community
vraag

Annulering van contracten

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik heb 2 weken geleden een nieuw contract toegestuurd gekregen voor de levering van gas en energie. Ik heb toen tevens een contract toegestuurd gekregen voor de Toon (apparaat en contract) en een onderhoudscontract voor de CV.

Omdat de tarieven niet overeenkwamen met wat telefonisch was besproken heb ik die avond direct terug gebeld en heb ik aangegeven alle 3 de contracten (levering gas/energie, de Toon en onderhoudscontract) te willen annuleren. Dit was prima. Dit was vrijdag 8 maart.

Ik heb echter alleen de bevestiging ontvangen dat het contract inzake de gas en energie is geannuleerd. Er stond niets bij inzake de Toon en CV contract. Ik heb hier op maandag 11 maart direct een email over gestuurd met vraag om alsnog te bevestigingen dat ook deze twee contracten zijn geannuleerd. Hier is tot op heden geen reactie op gekomen (Ook niet ma nog een email van mij). Ik ga er bij deze dus vanuit dat ik er zonder bericht van Eneco vanuit kan gaan dat alle contracten die op 8 maart zijn aangeboden door jullie nu ook geannuleerd zijn.

mvg,
liesbeth *verwijderd door moderator*

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +4
@LiesM bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat er nog onduidelijkheid is over het annuleren van de contracten. Ik kan bevestigen aan je dat alles is geannuleerd. Sorry dat dit eerder nog niet bevestigd is aan je.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen