Annulering contract? | Eneco Community

Annulering contract?

Hallo,

Ik heb bij jullie op 20-12-2018 bij jullie aangemeld voor stroom en energie op het adres ***** Utrecht . Ik heb vervolgens een bevestiging binnengekregen en daarna een annulering die ik zelf niet in gang heb gezet. Ik heb gemaild maar geen reactie gekregen. Zouden jullie de annulering in kunnen trekken?

Mvg,

Vincent Jansma

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Vincent1987,

Bedankt voor jouw vraag, ik kan me voorstellen dat je hiervan opkijkt. Omdat dit een openbaar forum betreft, heb ik je persoonlijke gegevens verborgen. Met het oog op je privacy raden we je deze in topics te delen.

Aan de hand ervan heb ik wel jouw 'bestelling' nagelopen. Deze is automatisch komen te vervallen omdat er op de opgegeven locatie geen gas leverbaar is. Daardoor kunnen we ook het aanbod niet waarmaken.

Is er wel sprake van gas én stroom? Dan raad ik je aan eerst via de netbeheerder de zogeheten EAN codes van jouw woning op te vragen. Met deze unieke codes per aansluiting (gas en/of stroom) kunnen wij ervoor zorgen dat de levering correct verloopt.

Ook raad ik je aan hierover contact op te nemen met onze adviseurs via 088 - 89 55 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten) daar het via internet (ook gezien de vervallen aanmelding) vermoedelijk niet mogelijk is hierin de juiste specificatie te kiezen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen