Aanhef verkeerd op contract | Eneco Community
beantwoord

Aanhef verkeerd op contract

• 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Goedemiddag, nu ik net mijn contract online heb verlengt zag ik mevrouw voor mijn naam staan. Echter ben ik nog steeds een meneer Hahaha!!! Kan t niet online veranderen, hoop dat jullie dit wel voor mij kunnen doen. Hartelijk dank en vriendelijke groet, Danny van Rijn
icon

Beste antwoord door Erica 26 maart 2019, 09:10

@D.E.F. van Rijn niets mis met een vleugje vrouwelijkheid natuurlijk 😉 maar ik pas het uiteraard graag voor je aan naar werkelijkheid. Overigens zie ik in ons leidend systeem dat je gewoon als man geregistreerd staat. Op de contractbevestiging zelf wordt je aangesproken met beste mevrouw, heer Van Rijn. Kortom: mevrouw zou niet meer moeten voorkomen nu!
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@D.E.F. van Rijn niets mis met een vleugje vrouwelijkheid natuurlijk 😉 maar ik pas het uiteraard graag voor je aan naar werkelijkheid. Overigens zie ik in ons leidend systeem dat je gewoon als man geregistreerd staat. Op de contractbevestiging zelf wordt je aangesproken met beste mevrouw, heer Van Rijn. Kortom: mevrouw zou niet meer moeten voorkomen nu!
Beste Erica,
Er is inderdaad niks mis een vleugje vrouwelijkheid😊 maar ik hou het toch liever bij mijn mannelijkheid 😂
Er staat op de app inderdaad de heer/mevrouw vermeld, maar bij t verlengen stond er duidelijk mevrouw, vandaar de vraag. In ieder geval bedankt voor uw antwoord en voor het veranderen binnen uw systeem. 👍🏼👍🏼👍🏼

Reageer