beantwoord

Aanbod voor een vaste klant.

mijn vader en moeder zijn al meer dan dertig jaar bij ENECO ze betalen 260,00 euro per maand als je een contract neem krijg je een toon of iets anders maar mijn ouders hebben geen computer is het nu niet mogelijk dat ze ook korting kunnen krijgen bij een contract
icon

Beste antwoord door VincentN 19 september 2018, 08:52

Goedemorgen @J. Buijtenhek,

Wat leuk om te lezen dat je ouders al zo lang klant zijn zeg!

Een aanbod regelen wij natuurlijk al te graag, juist voor vaste klanten.
De Toon is inderdaad onderdeel van de aanbieding en kan gezien het maandtermijn van je ouders ook best handig zijn. Toon helpt je namelijk inzicht krijgen in je verbruik en daarmee kan je weer gaan besparen.
Daar is wel ruimte voor!

Dat je ouders geen computer hebben hoeft geen obstakel te zijn. Is er wel wifi in de woning?

Als je ouders toch echt niet gebruik willen maken van een Toon dan kan er altijd gekeken worden naar andere opties.
Hebben zij dit ook kenbaar gemaakt?
Anders zorg ik er graag voor dat je ouders gebeld worden met een persoonlijk aanbod.

Groet, Vincent

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @J. Buijtenhek,

Wat leuk om te lezen dat je ouders al zo lang klant zijn zeg!

Een aanbod regelen wij natuurlijk al te graag, juist voor vaste klanten.
De Toon is inderdaad onderdeel van de aanbieding en kan gezien het maandtermijn van je ouders ook best handig zijn. Toon helpt je namelijk inzicht krijgen in je verbruik en daarmee kan je weer gaan besparen.
Daar is wel ruimte voor!

Dat je ouders geen computer hebben hoeft geen obstakel te zijn. Is er wel wifi in de woning?

Als je ouders toch echt niet gebruik willen maken van een Toon dan kan er altijd gekeken worden naar andere opties.
Hebben zij dit ook kenbaar gemaakt?
Anders zorg ik er graag voor dat je ouders gebeld worden met een persoonlijk aanbod.

Groet, Vincent
een toon moet mijn vader niet want die is van de oude stempel geen telefoon geen computermijn vader heb een paar paarden en daar gaat hij elke dag naar toe 83 jaar is mijn vader en nog op de scooter mijn moeder heb het altijd koud altijd de cv hoog ik moest mijn vader nog overhalen om door Eneco gebeld te worden want hij zeg altijd geen contract maar u kunt mijn moeder bellen als u wilt 078 6183797 A Buijtenhek
Reputatie 5
Badge +2
Ik snap het dan helemaal!

Het klantnummer in jouw profiel is van jouw of van je ouders?
Als dit jouw klantnummer is wil je mij dan het klantnummer van je ouders sturen via een privé bericht?
nee dit is mijn klantnummer maar als u ze opbelt kan u het toch gewoon vragen want of ik dat nummer krijg weet ik nog niet zo
Reputatie 5
Badge +2
Dat nummer heb ik nodig om het verzoek door te zetten aan mijn collega's. Die hebben dan gelijk alle gegevens bij de hand als zij bellen.
moeders moet het even zoeken
Reputatie 5
Badge +2
Geen punt!

Zodra je het klantnummer hebt wil je mij die doen toekomen in een privé bericht (dit ivm haar privacy)?
is goed
nou ik heb gebeld naar Eneco en het bedrag kon alleen lager worden als mijn ouders een drie jarig contract zouden nemen en het gebruik van een toon vind ik gelul kost elke maand 3,50 euro en een internet aansluiting van 25,00 euro per maand bij andere energie leveraars krijg je een welkomst bonus of zo 30 jaar klant nooit geen achterstand nooit geen betaling regeling ik vind dat Eneco slecht om gaat met goede vaste klanten
Tja dan wordt het blijven zitten of toch overstappen......
Zo zit het nu eenmaal in elkaar in het energieleveranciers-wereldje.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen