Aanbod TOON thermostaat | Eneco Community
vraag

Aanbod TOON thermostaat

• 8 januari 2018
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Een aantal weken geleden ben ik gebeld voor contract verlenging met als beloning een Toon thermostaat. Mijn voorstel was een contract verlenging met een financiële korting ipv een Toon thermostaat. De medewerkster die ik aan de lijn had blijf erop aandringen om mijn contract te verlengen met of zonder Toon. Heb haar meerdere malen gevraagd om naar mij als klant mijn verhaal aan te horen. Plotseling gaf ze geen enkele reactie maar de lijn bleef open staan. Gesprek maar verbroken. Tot mijn verbazing een paar dagen later werden we weer gebeld. Heb mijn vorige ervaring met deze medewerker besproken en gaf aan dit zorg wekend te vinden. Kreeg de manager aan de lijn die mij het gevoel gaf mijn frustratie te begrijpen en beloofde dat er contact met mij opgenomen zou worden door een medewerker van de afdeling contract verlenging. Hij of zij zou mij een financiële aanbieding doen om een vaste klant te belonen. voor mijn gevoel moet je vaste klanten belonen met een korting en niet motiveren om over te stappen! Mijn frustratie begint het kookpunt te benaderen!! Er is nog steeds geen contact met mij geweest!! DAN TOCH MAAR OVERSTAPPEN!!

1 Reactie

Een verstandige keuze!
Zo kan je de maximale overstapbonus binnen halen. ?

Reageer