Aanbod op de website | Eneco Community
beantwoord

Aanbod op de website

• 6 maart 2019
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Omdat ik toch wel eens "me wil verdiepen" in ons energie contract en hierom weer eens probeer te kijken wat onze opties zijn ging ik naar de website.

Hier gaat iets niet goed:

Website:

Niks mis mee dus klikje :

Dus even verder kijken:

Dus heel eerlijk...... Ik weet het niet meer.
Ben heel benieuwd wat het aanbod is!
icon

Beste antwoord door Audrey 8 maart 2019, 08:36

Hi Audrey,

Dank voor je snelle reactie. Echter, telefonische tarieven etc doornemen vind ik niet fijn, en heb ik zelfs slechte ervaring mee.

Daarom vind ik het fijn om een aanbieding op mijn gemak te kunnen bekijken met alle tarieven op een rijtje.

Toch hoop ik dat dit alsnog wordt rechtgezet.

Gr. Lars

Hoi @L.J.N. van der Made,

Bedankt voor je reactie. Ook via onze afdeling Klantadvies kun je dit verzoek indienen. Dan sturen ze dit per e-mail naar je toe. Wij kunnen dit niet via het forum ingang zetten.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Omdat ik toch wel eens "me wil verdiepen" in ons energie contract en hierom weer eens probeer te kijken wat onze opties zijn ging ik naar de website.

Hier gaat iets niet goed:

Website:

Niks mis mee dus klikje :

Dus even verder kijken:

Dus heel eerlijk...... Ik weet het niet meer.
Ben heel benieuwd wat het aanbod is!

Goed dat je deze vraag op deze manier aan stelt. Krijg je deze melding in de app of ook als je via de website dit aanbod wilt bekijken?

Groet, Audrey
Hoi Audrey,

De melding komt op de website wanneer ik ben ingelogd.

Gr. Lars
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Audrey,

De melding komt op de website wanneer ik ben ingelogd.

Gr. Lars

Bedankt voor je snelle reactie! Het lijkt erop dat je aanbod die klaar hoort te staan niet goed doorkomt. Sorry hiervoor! Helaas kunnen we het via forum dit aanbod niet inzien. Wil je daarom bellen met onze afdeling Klantadvies via optie 2 op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten)?

Groet, Audrey
Hi Audrey,

Dank voor je snelle reactie. Echter, telefonische tarieven etc doornemen vind ik niet fijn, en heb ik zelfs slechte ervaring mee.

Daarom vind ik het fijn om een aanbieding op mijn gemak te kunnen bekijken met alle tarieven op een rijtje.

Gr. Lars
Reputatie 5
Badge +3
Hi Audrey,

Gr. Lars

Bedankt voor je reactie. Ook via onze afdeling Klantadvies kun je dit verzoek indienen. Dan sturen ze dit per e-mail naar je toe. Wij kunnen dit niet via het forum ingang zetten.

Groet, Audrey

Reageer