vraag

Aanbod Essent

Badge
Vandaag een aanbod gehad van Essent via een tussenpersoon. Nu loopt mijn contract met Eneco nog tot januari 2021. Als ik de totale kosten vergelijk (en daar ook het abonnement van Toon bij behoud) kom ik 50 euro per jaar goedkoper uit. Nu zit ik goed bij Eneco maar 50 euro is natuurlijk altijd leuk en wat me helemaal goed bevalt is dat het dan weer een 5 Jarig contract is (houd van vastigheid). Wat mij alleen wel verbaasd is, als ik de losse kosten vergelijk met elkaar dan is juist Eneco daarmee goedkoper. Hoe kan de totaal kosten (min dus de Toonabonnement) nu lager bij Essent zijn, als de losse kosten duurder zijn. Wat zie ik hier misschien over het hoofd.
Is er ook een bepaald termijn bij Eneco waarop ik mijn huidige contract kan verlengen naar weer een vierjarig contract? (zoals ik al zei houd van vastigheid) 🙂

7 Reacties

Neem je in je vergelijk ook het vastrecht per energiesoort per maand mee?
Bij Eneco heet dat tegenwoordig: “Vaste Leveringskosten”
Badge
Brandje wrote:

Neem je in je vergelijk ook het vastrecht per energiesoort per maand mee?
Bij Eneco heet dat tegenwoordig: “Vaste Leveringskosten”

Hoi Brandje,

Zelfs die kosten zijn goedkoper per maand bij Eneco (alle kosten ook vergeleken incl. BTW etc.)
Reputatie 4
Badge +3
E. Hartjes wrote:

Vandaag een aanbod gehad van Essent via een tussenpersoon. Nu loopt mijn contract met Eneco nog tot januari 2021. Als ik de totale kosten vergelijk (en daar ook het abonnement van Toon bij behoud) kom ik 50 euro per jaar goedkoper uit. Nu zit ik goed bij Eneco maar 50 euro is natuurlijk altijd leuk en wat me helemaal goed bevalt is dat het dan weer een 5 Jarig contract is (houd van vastigheid). Wat mij alleen wel verbaasd is, als ik de losse kosten vergelijk met elkaar dan is juist Eneco daarmee goedkoper. Hoe kan de totaal kosten (min dus de Toonabonnement) nu lager bij Essent zijn, als de losse kosten duurder zijn. Wat zie ik hier misschien over het hoofd.
Is er ook een bepaald termijn bij Eneco waarop ik mijn huidige contract kan verlengen naar weer een vierjarig contract? (zoals ik al zei houd van vastigheid) :)

Hoi @E. Hartjes,

Goed dat je dit aan ons voorlegt. Is het een idee dat één van onze verkoopadviseurs contact met je opneemt om dit met je door te nemen?

Groet, Audrey
Badge
Audrey wrote:

Hoi @E. Hartjes,

Goed dat je dit aan ons voorlegt. Is het een idee dat één van onze verkoopadviseurs contact met je opneemt om dit met je door te nemen?

Groet, Audrey

Hoi Audrey,

Dat mag uiteraard altijd.

Groetjes,
Erwin
Reputatie 5
Badge +4
@E. Hartjes super! Je wordt binnen 3 werkdagen gebeld door één van onze adviseurs 😃
Badge
Erica wrote:

@E. Hartjes super! Je wordt binnen 3 werkdagen gebeld door één van onze adviseurs :D

Beste Erica, Acht dagen geleden jouw berichtje gehad. Helaas niet gebeld binnen drie dagen. Wel verrassend nu ook al door NUON een aanbieding gekregen. Met nog een leuke extra korting ook. Begin toch best te twijfelen 🙂
Reputatie 7
Badge +4
@E. Hartjes

Ga ik achteraan, sorry voor het uitblijven van een telefoontje! Onze klantenservice heeft het momenteel erg druk, dus het duurt iets langer voordat wij kunnen terugbellen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen