Aanbod bij het verlengen van het contract | Eneco Community
beantwoord

Aanbod bij het verlengen van het contract

• 5 februari 2019
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
4-jarig Eneco contract loopt binnen enkele maanden af. Elders veel lagere tarieven. Ik dacht bel even om te kijken wat Eneco doet. 1e medewerker geeft aan het eind aan dat ik met behoudmedewerker kan worden doorverbonden......fijn, had wel eerder gekund. Na lang wachten en tot 2x toe verbinding te hebben met de afdeling (ik hoor duidelijk praten en achtergrond geluiden) wordt ik gewoon weer in de wachtrij gezet. Vervolgens een bandje met de mededeling dat de wachttijd langer dan 12 min is. Geweldige service!! Goed bezig die mensen op die afdeling.
Geef Eneco nog 1 kans. Graag binnen een uur terugbellen om e.e.a. te bespreken. Geen reactie, dan is het contract naar een andere partij. Maar jullie staan nu al 2 - 0 achter. Ik ben benieuwd.
Mvg,
Jeroen
icon

Beste antwoord door Audrey 5 februari 2019, 15:30

4-jarig Eneco contract loopt binnen enkele maanden af. Elders veel lagere tarieven. Ik dacht bel even om te kijken wat Eneco doet. 1e medewerker geeft aan het eind aan dat ik met behoudmedewerker kan worden doorverbonden......fijn, had wel eerder gekund. Na lang wachten en tot 2x toe verbinding te hebben met de afdeling (ik hoor duidelijk praten en achtergrond geluiden) wordt ik gewoon weer in de wachtrij gezet. Vervolgens een bandje met de mededeling dat de wachttijd langer dan 12 min is. Geweldige service!! Goed bezig die mensen op die afdeling.
Geef Eneco nog 1 kans. Graag binnen een uur terugbellen om e.e.a. te bespreken. Geen reactie, dan is het contract naar een andere partij. Maar jullie staan nu al 2 - 0 achter. Ik ben benieuwd.
Mvg,
Jeroen

Hi Jeroen,

Goed dat je dit bij ons onder de aandacht brengt. Onze excuses voor het terugzetten in de wachtrij. We nemen afstand van dit gedrag. Sorry hiervoor. Ik wil ervoor zorgen dat we je terugbellen, maar dit kan niet binnen een uur. Vind je het goed als we dit binnen 5 werkdagen doen?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Mvg,
Jeroen

Hi Jeroen,

Goed dat je dit bij ons onder de aandacht brengt. Onze excuses voor het terugzetten in de wachtrij. We nemen afstand van dit gedrag. Sorry hiervoor. Ik wil ervoor zorgen dat we je terugbellen, maar dit kan niet binnen een uur. Vind je het goed als we dit binnen 5 werkdagen doen?

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Ongelofelijk,5 werkdagen om een klant terug te bellen die vandaag onbehoorlijk(en dan zeg ik het nog netjes) door de klantenservice wordt behandeld?

Dan hoeven jullie niet meer terug terug te bellen als dit vandaag niet meer kan. Dan weet ik genoeg.

Mvg,
Jeroen
Badge +1
na wat heen en weer gezeur met klanten service en een pop-up wat steeds meld je mag verlengen klik hier voor een goed aanbod klik zie geen aanbod alleen Eneco site enne ook geen goed aanbod al zolang als Eneco bestaat klant ook zie ik bij andere beter prijzen
bij deze per 1 april ga ik naar powerpeers
Badge +1
Beste Audrey,

hebben ze nog terug gebeld
Reputatie 5
Badge +3

Beste Audrey,

hebben ze nog terug gebeld

Goedemorgen @ams123,

We hebben niet eerder contact met elkaar gehad. Wil je door ons teruggebeld worden?

Groet, Audrey

Reageer