1e termijn voorschotbedrag nieuw contract | Eneco Community
vraag

1e termijn voorschotbedrag nieuw contract

Na veel pijn, moeite en een moeizame start als nieuwe klant heb ik afgelopen week eindelijk mijn energiecontract per mail ontvangen. Nu zie ik in dit contract dat het 1e voorschot bedrag €210,- bedraagt. Dit is een hoger bedrag dan ik had afgesproken (€158,XX). Hoe kan dit?

Kan dit te maken hebben dat ik aangeven heb dat elke 1e van de maand het voorschotbedrag mag afgeschreven worden waardoor dit de 1e keer voor meer dan een maand is?

Tevens werkt Mijn Eneco nog niet, ik kan wel inloggen maar zie verder niets. Waarschijnlijk is mijn contract nog niet gekoppeld?

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
B. Mes wrote:

Na veel pijn, moeite en een moeizame start als nieuwe klant heb ik afgelopen week eindelijk mijn energiecontract per mail ontvangen. Nu zie ik in dit contract dat het 1e voorschot bedrag €210,- bedraagt. Dit is een hoger bedrag dan ik had afgesproken (€158,XX). Hoe kan dit?

Kan dit te maken hebben dat ik aangeven heb dat elke 1e van de maand het voorschotbedrag mag afgeschreven worden waardoor dit de 1e keer voor meer dan een maand is?

Tevens werkt Mijn Eneco nog niet, ik kan wel inloggen maar zie verder niets. Waarschijnlijk is mijn contract nog niet gekoppeld?

Hallo @B. Mes ,

Welkom op de community! Leuk dat je op deze manier aan ons stelt. Ik zie dat het niet helemaal lekker is verlopen met de aanmelding. Hierdoor is het termijnbedrag opnieuw berekend. Natuurlijk is dit niet de bedoeling, zeker als dit buiten jouw schuld geweest is. Vind je het goed als ik dit naar 158 euro aanpas en het huidige termijnbedrag ook terugdraai?

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Bedankt voor je reactie. Het termijnbedrag aanpassen naar €158,- is prima. Graag bevestiging hiervan. Weet jij misschien ook wanneer mijn eneco gaat werken?

Alvast bedankt

Groet,

Barry
Reputatie 5
Badge +3
B. Mes wrote:

Beste Audrey,

Bedankt voor je reactie. Het termijnbedrag aanpassen naar €158,- is prima. Graag bevestiging hiervan. Weet jij misschien ook wanneer mijn eneco gaat werken?

Alvast bedankt

Groet,

Barry

Hoi @B. Mes,

Dit maak ik meteen voor je in orde. Wil je toelichten welke melding je ontvangt via Mijn Eneco als je probeert inloggen?

Groet, Audrey
Hoi Audrey,

Ik heb een foto bijgevoegd waarin te zien is wat ik na het inloggen in Mijn Eneco te zien krijgt. Het inloggen zelf lukt dus wel, maar het lijkt erop dat er niets aan dit account gekoppeld zit.

Reputatie 5
Badge +3
B. Mes wrote:

Hoi Audrey,

Ik heb een foto bijgevoegd waarin te zien is wat ik na het inloggen in Mijn Eneco te zien krijgt. Het inloggen zelf lukt dus wel, maar het lijkt erop dat er niets aan dit account gekoppeld zit.

Bedankt voor je reactie @B. Mes,

Wil je mij een privébericht sturen waarin je het e-mailadres gebruikt die je graag wilt gebruiken?

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen