Zijn de Toon App en Eneco App aan elkaar gekoppeld? | Eneco Community
beantwoord

Zijn de Toon App en Eneco App aan elkaar gekoppeld?

• 29 september 2019
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Badge +1
Ik vraag mij af of de Toon App ook is gekoppeld aan de Eneco App? Ik neem namelijk ook Toon bij jullie af. Zie ik dit ook terug als dienst in de Eneco App?
icon

Beste antwoord door Erica 29 september 2019, 16:31

@Vragen aan Eneco nee, het is niet meer mogelijk om de Toon app te koppelen met de Eneco App. De beste ervaring met Toon, heb je met de Toon app zelf!
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Vragen aan Eneco nee, het is niet meer mogelijk om de Toon app te koppelen met de Eneco App. De beste ervaring met Toon, heb je met de Toon app zelf!
Reputatie 1
Badge

Wat is dan het voordeel van die app, er staat bij mijn in de app vandaag 28 oktober, het is 31 oktober, dat snap ik niet je kan ook per uur kijken van 28 oktober dan he.

Er zijn ook Eneco klanten die geen Toon® hebben en die willen ook op de hoogte gehouden worden van hun energieverbruik. Daar is die App dus een prima hulpmiddel voor. 

Reputatie 1
Badge

Er zijn ook Eneco klanten die geen Toon® hebben en die willen ook op de hoogte gehouden worden van hun energieverbruik. Daar is die App dus een prima hulpmiddel voor. 

Daar had ik even niet aan gedacht, maar dan nog is die niet helemaal up to date als je vandaag de stand van 28 oktober heb, en ik heb een slimme meter.

En dat zal de App nooit worden. 
Meestal is het gasverbruik van de vorige dag wel aanwezig, maar het stroomverbruik loopt altijd 2 dagen achter. 
Wil je je energieverbruik wel de volgende dag meteen kunnen zien dan zal je je tot bv www.slimmemeterportal.nl moeten wenden. 

Reageer