Waar zie ik in de Eneco App hoeveel mijn zonnepanelen terugleveren? | Eneco Community
beantwoord

Waar zie ik in de Eneco App hoeveel mijn zonnepanelen terugleveren?

• 29 september 2019
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Badge +1
Kan ik ergens terugvinden in de Eneco App wat mijn zonnepanelen terugleveren? En wordt hier in de app dan ook rekening mee gehouden in de kosten?
icon

Beste antwoord door Erica 29 september 2019, 13:51

@Vragen aan Eneco begrijpelijk dat je deze vragen stelt. Heb je zonnepanelen en een slimme meter? Dan kun je je teruglevering zien onder Verbruik in de app. Je kan de verschillende kopjes boven de grafiek naar links slepen. Dan zie je het kopje Teruglevering.

Maar let op, het verbruik en de teruglevering wordt los van elkaar weergegeven. Je ziet dus niet de saldering terug (verrekening). Saldering vindt plaats op de jaarnota. De teruglevering wordt ook niet meegenomen in de Tussenstand.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@Vragen aan Eneco begrijpelijk dat je deze vragen stelt. Heb je zonnepanelen en een slimme meter? Dan kun je je teruglevering zien onder Verbruik in de app. Je kan de verschillende kopjes boven de grafiek naar links slepen. Dan zie je het kopje Teruglevering.

Maar let op, het verbruik en de teruglevering wordt los van elkaar weergegeven. Je ziet dus niet de saldering terug (verrekening). Saldering vindt plaats op de jaarnota. De teruglevering wordt ook niet meegenomen in de Tussenstand.

Reageer