Volgens de Tussenstand in de Eneco App zou ik geen bijbetaling hebben op de jaarnota maar nu blijkt van wel. Kan dit zomaar? | Eneco Community
beantwoord

Volgens de Tussenstand in de Eneco App zou ik geen bijbetaling hebben op de jaarnota maar nu blijkt van wel. Kan dit zomaar?

• 28 september 2019
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge +1
Ik moet toch bijbetalen op de jaarnota terwijl de Tussenstand in de app steeds aangaf dat dit niet het geval zou zijn. Ik baal hier toch best wel van! Hoe kan dit toch afwijken?
icon

Beste antwoord door Erica 28 september 2019, 19:25

@Vragen aan Eneco ik snap heel goed dat je deze vraag stelt, bijbetalen is natuurlijk nooit leuk. Sorry daarvoor.

De tussenstand geeft een voorspelling en een advies, dus geeft geen absolute uitkomst voor de jaarnota. We proberen dit zo goed mogelijk uit te voeren, maar het kan dus gebeuren dat ons advies er naast zit als er in de laatste twee maanden meer verbruik is geweest dan wij voorspelt hebben.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
@Vragen aan Eneco ik snap heel goed dat je deze vraag stelt, bijbetalen is natuurlijk nooit leuk. Sorry daarvoor.

De tussenstand geeft een voorspelling en een advies, dus geeft geen absolute uitkomst voor de jaarnota. We proberen dit zo goed mogelijk uit te voeren, maar het kan dus gebeuren dat ons advies er naast zit als er in de laatste twee maanden meer verbruik is geweest dan wij voorspelt hebben.

Reageer