Verkeerde beginstanden | Eneco Community
beantwoord

Verkeerde beginstanden

• 31 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Goedemiddag, 

In de Eneco app en op de site staan verouderde meterstanden als laatst bekende stand ingevuld (februari 2018). Deze dateren van een eerder contract met Eneco. In april 2019 zijn wij opnieuw klant geworden en hebben destijds nieuwe standen doorgegeven die ook zijn bevestigd. Deze laatste standen zijn bij Eneco bekend, ik heb hierover telefonisch contact gehad. Echter staan de standen van april 2019 niet in de app of in mijneneco. Als ik nu de huidige standen zou invullen, krijg ik geen goed beeld van het huidige verbruik. Telefonisch konden ze mij hier niet mee helpen, omdat het een technisch iets zou zijn. Geadviseerd is om de vraag hier te stellen. Het zou fijn zijn als de beginstanden van april 2019 in mijneneco komt te staan. Hoe kan dit worden opgelost?

Bij voorbaat dank voor een reactie. 

icon

Beste antwoord door DeniseMR 1 november 2019, 09:56

Hoi @KristeldB,

Welkom op de Eneco Community!

In jouw geval is er helaas iets misgegaan. Normaliter neemt Mijn Eneco/de Eneco App de eerste meterstanden direct over. Het vervelende is dat wij dit niet met terugwerkende kracht alsnog kunnen verwerken. Het beste advies wat ik je kan geven is om op korte termijn je meterstanden in te voeren in de App. Het beeld tussen februari 2018 en nu zal dan inderdaad vertekend zijn, maar: vanaf nu kan je dan wel een accuraat verbruik gaan opbouwen. Onze excuses voor het ongemak!

Groet, Denise

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @KristeldB,

Welkom op de Eneco Community!

In jouw geval is er helaas iets misgegaan. Normaliter neemt Mijn Eneco/de Eneco App de eerste meterstanden direct over. Het vervelende is dat wij dit niet met terugwerkende kracht alsnog kunnen verwerken. Het beste advies wat ik je kan geven is om op korte termijn je meterstanden in te voeren in de App. Het beeld tussen februari 2018 en nu zal dan inderdaad vertekend zijn, maar: vanaf nu kan je dan wel een accuraat verbruik gaan opbouwen. Onze excuses voor het ongemak!

Groet, Denise

Bedankt voor de reactie Denise! 

Reageer