Verbindingsproblemen na update Eneco App | Eneco Community
beantwoord

Verbindingsproblemen na update Eneco App

• 7 oktober 2019
  • 34 reacties
  • 733 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties
Ik krijg na de update internet verbindings probleem, wat kan ik doen om dat te verhelpen?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 8 oktober 2019, 15:33

@B Zwaan

Bedankt! Ik ben je alleen vergeten te vragen je profiel aan te vullen met je klantnummer. Lukt dat?

Groet, Denise
Bekijk origineel

34 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @B Zwaan,

Welkom op de Eneco Community!

Je bedoelt dat de Eneco-App deze foutmelding weergeeft? Zo ja, kan je hier een foto van uploaden?

Groet, Denise

En verder is mijn gebruikersnaam en wachtwoord wel bekend in de app,maar verder niks,dus geen klantnummer en adresgegevens.
Reputatie 7
Badge +5
@B Zwaan

Bedankt! Zie je deze melding wanneer je zowel verbonden bent met WIFI als je mobiel netwerk?

Groet, Denise
ja,allebei. heb wifi uit gezet,maar hielp niet. ik heb de app er al 4 keer afgegooid en opnieuw geinstalleerd. met de app van 2 weken terug heb ik ook nooit problemen gehad.
Reputatie 7
Badge +5
@B Zwaan

Duidelijk, bedankt! We doen hier graag meer onderzoek naar. Kan je daarvoor aangeven op welke software je App draait, van welk besturingssysteem je gebruikt maakt en welke smartphone je gebruikt?

Groet, Denise
ik heb android versie van de app is 5,0,4

telefoon is samsung s9 met android versie 9

ik hoop dat dit de goede gegevens zijn...anders hoor ik t wel
Reputatie 7
Badge +5
@B Zwaan

Bedankt! Ik ben je alleen vergeten te vragen je profiel aan te vullen met je klantnummer. Lukt dat?

Groet, Denise
Gedaan
Goedemorgen,

Ook bij ons thuis na de update de melding: Internet Verbindingsprobleem.

Groeten,

Marcel
@DeniseMR
Hierbij de foutmelding:
Zowel via Wifi als 4G.

Sinds de laatste update van mijn Eneco app krijg ik bij het inloggen de foutmelding Internet verbindingsprobleem.
Voor de update kon ik wel gewoon inloggen en mijn gegevens bekijken.
Via de de PC gaat het wel gewoon.
De versie van de app is: 5.0.4 (125)
Hieronder een voorbeeld van de foutmelding:

Reputatie 5
Badge +5
@B Zwaan bedankt voor alle informatie. Ik heb onze ontwikkelaars gevraagd om dit te onderzoeken. Zodra ik weet waar dit issue door wordt veroorzaakt kom ik bij je terug!

@M. HALBESMA goed dat je dit ook meldt. Ook voor jou zou ik onderzoek willen starten. Wil je mij vertellen welke telefoon je hebt, welk besturingssysteem en versie daarop draait en welke versie van de Eneco App je momenteel hebt?
@Erica
Ik gebruik het toestel: Samsung S7 Edge.
Deze draait op android 8.0.0
De 'mijn Eneco' app de versie 5.0.4 (125).
Reputatie 5
Badge +5
@M. HALBESMA bedankt voor de aanvulling. Ook voor jou geldt: zodra ik weet wat hier aan de hand is laat ik je dit weten.
Reputatie 5
Badge +5

@M. HALBESMA & @B Zwaan  de oorzaak van de verbindingsproblemen met internet is niet gevonden het goede nieuws is wel dat het niet meer voor moet komen wanneer jullie de app updaten naar de laatste versie. Willen jullie dit eens proberen en mij voorzien van terugkoppeling?

@Erica Bij mij werkt het inloggen inderdaad weer.
Bedankt voor de update.

bij mij werkt t ook weer , bedankt

Ik heb deze storing ook, zowel via 3g als via Wifi. Waarschijnlijk sinds de update van gisteravond.

Motorola G5s android  8.1.0

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb deze storing ook, zowel via 3g als via Wifi. Waarschijnlijk sinds de update van gisteravond.

Motorola G5s android  8.1.0

Hoi @Xs2tom,

Goed dat je ook jouw bevindingen op de vernieuwde app met ons deelt. Ik help je graag verder. Heb je ook de app geupdate naar de laatste versie?

Groet, Audrey

Ja, de voor mij laatste versie van ondertussen eergisteren. 

Versie 5.0.6

Reputatie 5
Badge +3

Versie 5.0.6

Goedemorgen @Xs2tom,

Bedankt voor je toelichting. Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw gedwonload?

Groet, Audrey

Hallo Audrey,

Een herinstallatie heeft het probleem verholpen.

Reputatie 5
Badge +5

@Xs2tom fijn dat het issue verholpen is door herinstallatie. Met de nieuwste app versie zou deze melding ook inderdaad niet meer voor moeten komen.

Reageer