Tussenstand verdwenen sinds nieuwe update | Eneco Community
vraag

Tussenstand verdwenen sinds nieuwe update

• 14 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Sinds de nieuwe app is mijn tussenstand verdwenen. Voor de update stond ik al op 486 euro terug. Na update werd dat ineens maar 360 euro en nu staat de teller sinds een paar dagen op 0.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hoi @W. Kramer,

Bedoel je daarmee dat je de Tussenstand helemaal niet ziet in de App? Of zie je in plaats van de €486/€360 nu €0?

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge +2
Hoi @W. Kramer,

Bedoel je daarmee dat je de Tussenstand helemaal niet ziet in de App? Of zie je in plaats van de €486/€360 nu €0?

Groet, Denise

Ik zie de tussenstand verschijnen op tabblad: zelf regelen - termijn bedrag. Staat nog steeds op 0
Reputatie 7
Badge +5
@W. Kramer

Duidelijk, bedankt! We willen dit graag verder onderzoeken. Kan je daarvoor aangeven over wat voor soort smartphone je beschikt, op welke software deze draait en wat de softwareversie van jouw Eneco-App is?

Groet, Denise
Reputatie 2
Badge +2
@W. Kramer

Duidelijk, bedankt! We willen dit graag verder onderzoeken. Kan je daarvoor aangeven over wat voor soort smartphone je beschikt, op welke software deze draait en wat de softwareversie van jouw Eneco-App is?

Groet, Denise

Samsung Galaxy tab2, Android 7.0, Eneco app 5.0.5 (132)

Groet Fredy
Reputatie 1

Dankjewel voor de gegevens, Fredy! 

Ik zet het door naar de ontwikkelaars om het verder te onderzoeken. Zodra ik terugkoppeling krijg hoor je het van mij in dit topic.

Reageer