Tussenstand ontbreekt | Eneco Community
beantwoord

Tussenstand ontbreekt

• 20 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 254 Bekeken

Hallo, tot voor 3 maanden geleden kon ik via de eneco app de tussenstanden bekijken. Sinds ander halve maand geleden kan ik hem helemaal nergers meer vinden. Zowel desktop als app. 

Ik wil me tussenstanden gewoon in de gaten kunnen houden, nu weet ik de tussenstand dus niet. Ik heb de ap al medere keren verwijderd en opnieuw geüpdatet. Maar niets helpt. Via internet kan ik ook niets vinden. 

Ik heb gas en stroom van eneco, geen zonnepanelen. En heb altijd kunnen zien, maar nu niet meer. 

Hoe regel ik dit, en wat is m'n tussenstand op het moment. 

icon

Beste antwoord door DeniseMR 21 oktober 2019, 11:15

Hallo @HenkJr,

Welkom op de Eneco Community!

De Tussenstand ontbreekt bij jou in de App omdat wij deze op het moment niet kunnen tonen. We zijn druk bezig om dit alsnog voor elkaar te krijgen en hopen jou op korte termijn weer een Tussenstand te laten zien.

Groet, Denise

Bekijk origineel

9 Reacties

Zit je wellicht vlak voor je jaarnota?

Zit je wellicht vlak voor je jaarnota?

1 december staat dat die verschijnt. 

Reputatie 7
Badge +5

Hallo @HenkJr,

De Tussenstand ontbreekt bij jou in de App omdat wij deze op het moment niet kunnen tonen. We zijn druk bezig om dit alsnog voor elkaar te krijgen en hopen jou op korte termijn weer een Tussenstand te laten zien.

Groet, Denise

Hallo@HenkJr,

Groet, Denise

Hallo, 

En hoe komt dat dan? Iets wat ik kan doen of moet er ergers na gekeken worden. 

Ook bij mij is de tussenstand na de update verdwenen. Hoe komt dat ?

Reputatie 7
Badge +5

@HenkJr & @Irmas67 

Ik kan op het moment niet vertellen waardoor jullie Tussenstand niet getoond wordt, hier zijn namelijk verschillende oorzaken voor. Dat betekent dat het voor nu afwachten is tot hij wel weer zichtbaar is.

Groet, Denise

Vreemd. Een chatmedewerkster zei mij vrijdag dat die er uit is gehaald omdat er teveel problemen zijn. Zij kon zelf wel zien hoeveel ik terug krijg. Van jou begrijp ik nu weer dat er kennelijk problemen zijn? En dat ik maar moet afwachten? Ik heb ook een paar keer een mail gestuurd aan de app-groep, maar ik krijg gewoon geen reactie. 

Reputatie 7
Badge +5

@Irmas67 

Dat klopt niet helemaal. De Tussenstand wordt niet getoond wanneer dit niet mogelijk is. Dat wilt niet zeggen dat de Tussenstand helemaal niet beschikbaar is, voor andere klanten is deze namelijk wel zichtbaar.

Mocht je behoefte hebben aan een tussentijds advies, dan kan je hiervoor contact met ons opnemen. Voor nu is het inderdaad afwachten, we hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Groet, Denise

Oké Denise dank je wel. Hou je me op de hoogte?

Reageer