Mijn verbruik wordt niet weergegeven in de Eneco app. Hoe kan dat? | Eneco Community
beantwoord

Mijn verbruik wordt niet weergegeven in de Eneco app. Hoe kan dat?

  • 27 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Badge +1
Ik kan in de Eneco app niets vinden over mijn verbruik. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door StéphanL 27 augustus 2019, 10:12

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat je zeer kort geleden toestemming hebt gegeven om je slimme meter uit te lezen. Dan kan het 10 werkdagen duren voordat we de eerste data ontvangen en voordat dit in de Eneco app verschijnt.

Heb je helemaal geen data maar wel je toestemming gegeven? Laat het ons dan weten. We zoeken het graag voor je uit.

👉 Lees ook andere topics over de Eneco app
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat je zeer kort geleden toestemming hebt gegeven om je slimme meter uit te lezen. Dan kan het 10 werkdagen duren voordat we de eerste data ontvangen en voordat dit in de Eneco app verschijnt.

Heb je helemaal geen data maar wel je toestemming gegeven? Laat het ons dan weten. We zoeken het graag voor je uit.

👉 Lees ook andere topics over de Eneco app

Reageer